AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:36 #1 Skrevet fredag kl. 09:36 Selv gjør jeg ikke det. Det finnes liksom ikke noe partner kan gjøre fra eller til som vil gjøre de store utslagene på hvordan selve orgasmen oppleves. Om jeg når orgasme ved bruk av hånd, munn, samleie, analsex, så oppleves orgasmen helt lik både i varighet og intensitet. såkalt «edging» har minimalt å si. Eneste det kan føre til, er at jeg etter tid til slutt mister tenningen eller at orgasmen blir litt «svakere». Eneste jeg erfarer kan utgjøre en liten forskjell i positiv forstand for hvordan orgasmen føles, er om prostata stimuleres indirekte via perineum (ikke direkte stimuli da jeg syntes det er ubehagelig) eller den klassiske «spenner musklene/strammer bena». Men det er uansett veldig små utslag. En orgasme er rett og slett en orgasme for min del. Svært lite variasjon i hvordan de oppleves. Anonymkode: ec90f...8a6
feliek54 Skrevet fredag kl. 09:43 #2 Skrevet fredag kl. 09:43 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selv gjør jeg ikke det. Det finnes liksom ikke noe partner kan gjøre fra eller til som vil gjøre de store utslagene på hvordan selve orgasmen oppleves. Om jeg når orgasme ved bruk av hånd, munn, samleie, analsex, så oppleves orgasmen helt lik både i varighet og intensitet. såkalt «edging» har minimalt å si. Eneste det kan føre til, er at jeg etter tid til slutt mister tenningen eller at orgasmen blir litt «svakere». Eneste jeg erfarer kan utgjøre en liten forskjell i positiv forstand for hvordan orgasmen føles, er om prostata stimuleres indirekte via perineum (ikke direkte stimuli da jeg syntes det er ubehagelig) eller den klassiske «spenner musklene/strammer bena». Men det er uansett veldig små utslag. En orgasme er rett og slett en orgasme for min del. Svært lite variasjon i hvordan de oppleves. Anonymkode: ec90f...8a6 For meg så varierer det men kan ikke forklare hvorfor. Men vet at om det tar lenger tid så blir den ofte sterkere. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:27 #3 Skrevet fredag kl. 12:27 Ekstrem variasjon her. Fra så liten at det knapt merkes og det bare pipler ut litt sæd, til ganske kraftig der det spruter en del. For min del er det viktig med langt forspill. Anonymkode: 2f969...4c7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:39 #4 Skrevet fredag kl. 12:39 Etter en uke av, da kommer det raskt, men svakt. Som om systemet er ute av trening. Tørst, lite. Etter 4 dager, heyhey!!!! Etter 1 til 2 dager, good one. Anonymkode: 08e09...3f6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:43 #5 Skrevet fredag kl. 12:43 Nei, den kroppslige følelsen er igrunn den samme. Mentalt er det mer tilfredsstillende om det skjer etter en god økt, så det har en egenverdi, og det påvirker også godfølelsen etterpå. Men akkurat orgasmen, det øyeblikket, arter seg likt uansett. Anonymkode: bc3f1...d53
Erfarenmann Skrevet fredag kl. 12:55 #6 Skrevet fredag kl. 12:55 Ja, noen er sterkere og varer lengre enn andre.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:19 #7 Skrevet fredag kl. 14:19 Jeg hadde sterkere orgasmer før, til en periode med antidepressiva tok toppen av all følsomhet. Jeg savner virkelig de orgasmene som bredte seg helt nedover til føttene, begynte å nærme seg fullkroppsopplevelser. Nå er det størst forskjell på om jeg ligger på ryggen og slapper helt av, eller om jeg knuller aktivt. Morgensex er også bedre, uthvilt, og avslappet i ryggnervene. Anonymkode: bdb54...6c1
Even Tuell Skrevet fredag kl. 20:12 #8 Skrevet fredag kl. 20:12 Ja, det er absolutt forskjell. Når vi bruker mer tid, blir mer kåt, mer "nøden" på å komme, jo sterkere og bedre blir orgasmene. Tid gir kvalitet. Mer kåtskap over tid gir også en større utløsning. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:33 #9 Skrevet fredag kl. 20:33 Mye bedre orgasme om man har jevnlig sex. Tror det har med at utholdenheten min blir mye bedre når det ikke går for langt i mellom hver gang. Spesielt kraftig om jeg klarer å holde meg ganske så nært orgasme en stund. Anonymkode: d80d6...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå