AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:28 #1 Skrevet fredag kl. 09:28 Jeg kjøper og selger litt på Tise. Elsker gjenbruk! Men, jeg opplever ofte at jeg finner noe jeg liker som kan ha over 100 likes. Jeg trykker på kjøp, til prisantydning, og får da budet avvist eller gjerne ikke respons. Hva er greia? Anonymkode: 84c15...da2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:38 #3 Skrevet fredag kl. 09:38 Det er dessverre en gjenganger. Når jeg legger inn kjøp til prisen de har oppgitt, så kan jeg ikke skjønne hvorfor de bare leser og overser, eller aksepterer og så bare overser. Det er to ting jeg har veldig lyst på som dette skjedd med, jeg ga prisen de aksepterte og så hørte jeg ikke noe mer. Begge tingene er fremdeles til salgs nå måneder senere. Anonymkode: 2a307...c26
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:25 #4 Skrevet fredag kl. 14:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er dessverre en gjenganger. Når jeg legger inn kjøp til prisen de har oppgitt, så kan jeg ikke skjønne hvorfor de bare leser og overser, eller aksepterer og så bare overser. Det er to ting jeg har veldig lyst på som dette skjedd med, jeg ga prisen de aksepterte og så hørte jeg ikke noe mer. Begge tingene er fremdeles til salgs nå måneder senere. Anonymkode: 2a307...c26 Samme jeg opplever. De aksepterer ikke salg til prisantydning. Og varen blir liggende i månedsvis. En jakke jeg ønsket å kjøpe i fjor høst ligger der fortsatt. Og brukeren er aktiv, legger ut nye varer hele tiden. Anonymkode: 84c15...da2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:51 #5 Skrevet fredag kl. 14:51 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Samme jeg opplever. De aksepterer ikke salg til prisantydning. Og varen blir liggende i månedsvis. En jakke jeg ønsket å kjøpe i fjor høst ligger der fortsatt. Og brukeren er aktiv, legger ut nye varer hele tiden. Anonymkode: 84c15...da2 Si meg er det kanskje samme jakke vi har forsøkt å kjøpe...... Anonymkode: 2a307...c26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå