AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Noen som går/har gått til psykomotorisk fysioterapeut? Hvor lenge fikk du gå, og hvordan gjorde dere det da dere skulle avslutte? Jeg har gått lenge og vi skal begynne å avslutte og jeg gruer meg, hun har vært så viktig for meg 😔 Anonymkode: d903b...9e3
Daria Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg gikk i fire år - hver uke de første to årene, annenhver uke en periode og så en gang i måneden fram til det siste halvåret, da det var mer sporadisk. Egentlig gikk det overraskende greit å avslutte, vi trappet ned så gradvis og nådde det punktet hvor det føltes ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som går/har gått til psykomotorisk fysioterapeut? Hvor lenge fikk du gå, og hvordan gjorde dere det da dere skulle avslutte? Jeg har gått lenge og vi skal begynne å avslutte og jeg gruer meg, hun har vært så viktig for meg 😔 Anonymkode: d903b...9e3 Jeg også følte det slik, men jeg fikk med meg alle teknikkene og øvelsene og det hjalp veldig, har du prøvd litt hjemme selv også? Anonymkode: ab0eb...297
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå