Gå til innhold

Psykomotorisk fysioterapeut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som går/har gått til psykomotorisk fysioterapeut? Hvor lenge fikk du gå, og hvordan gjorde dere det da dere skulle avslutte? Jeg har gått lenge og vi skal begynne å avslutte og jeg gruer meg, hun har vært så viktig for meg 😔

Anonymkode: d903b...9e3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk i fire år - hver uke de første to årene, annenhver uke en periode og så en gang i måneden fram til det siste halvåret, da det var mer sporadisk. Egentlig gikk det overraskende greit å avslutte, vi trappet ned så gradvis og nådde det punktet hvor det føltes ferdig.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som går/har gått til psykomotorisk fysioterapeut? Hvor lenge fikk du gå, og hvordan gjorde dere det da dere skulle avslutte? Jeg har gått lenge og vi skal begynne å avslutte og jeg gruer meg, hun har vært så viktig for meg 😔

Anonymkode: d903b...9e3

Jeg også følte det slik, men jeg fikk med meg alle teknikkene og øvelsene og det hjalp veldig, har du prøvd litt hjemme selv også? 

Anonymkode: ab0eb...297

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk 10 mnd. Ble avsluttet ganske brått, følte jeg, på en time uten at jeg var klar over at det skulle være siste time. Fikk en ekstra time da jeg forklarte at jeg følte et stort behov for en siste time.

Ble avsluttet fordi jeg viste rask og god fremgang og gjorde alle øvelser og trente mye utenom timene. 

Ser nå i ettertid at det var riktig å avslutte. Startet i behandling for angst rett etter avslutning hos fysio, og hadde litt nok med det. Fikk også starte på igjen på annen type antidepressiva, og fikk god hjelp av det.

Likte veldig godt behandlingen hos fysio, og har tatt med meg veldig mye av det jeg lærte der med meg videre i hverdagen.

Anonymkode: 762de...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...