PM75 Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Er det noen som har erfaring med bruk av vibrasjonsplate? Er det en hype eller har det effekt? Jeg er klar over at den ikke erstatter ordinær trening, men kan det hjelpe mot hovne bein og få opp blodsirkulasjonen?
Aristoteles Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg har hatt min fem uker, og kjøpte den nettopp for blodsirkulasjon og hevelse i anklene. For meg har det hatt positiv effekt, men jeg har passet på å bruke vibrasjonsplaten, også når jeg egentlig ikke gidder. Jeg er ikke hoven i anklene etter arbeidsdagen, og bena kjennes lettere. Spesielt merkes det ved sengetid. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Støttestrømper har en positiv effekt på hovne ankler. Anonymkode: e6117...3af
PM75 Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden Aristoteles skrev (3 timer siden): Jeg har hatt min fem uker, og kjøpte den nettopp for blodsirkulasjon og hevelse i anklene. For meg har det hatt positiv effekt, men jeg har passet på å bruke vibrasjonsplaten, også når jeg egentlig ikke gidder. Jeg er ikke hoven i anklene etter arbeidsdagen, og bena kjennes lettere. Spesielt merkes det ved sengetid. Takk for tilbakemelding:)
PM75 Skrevet 4 timer siden Forfatter #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Støttestrømper har en positiv effekt på hovne ankler. Anonymkode: e6117...3af Ja, det har du rett i. Men jeg er så lite glad i å bruke støttestrømper. Gjør det kun når jeg skal fly.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Å stå på den hadde dessverre negativ effekt for mine hovne ben, men jeg får veldig positiv effekt av å ligge på ryggen med bena oppå platen på svak styrke, slik at lymfene bak knær blir aktivert. Det er sikkert store forskjeller på hva som fungerer for ulike kropper med ulike problemer. Men jeg har lest meg til at hvis man skal stå på den, bør man være i aktive posisjoner, f.eks i knebøyposisjon eller faktisk ta knebøy opp og ned mens den vibrerer. Da er det for å trene støttemusklaturen og mindre for lymfedrenase. Anonymkode: c4862...310
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå