dinfarsrevolver Skrevet fredag kl. 00:13 #1 Skrevet fredag kl. 00:13 Hvilke navn er trendy, hva er tacky? Vi er fra osloområdet, og steiner. Personlig heller jeg mot Helge, Ingbjørn, Geir, og Taran. Er diSse navn tacky? Føler storm, ravn, m0ne og jor (d) er gjort
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:15 #2 Skrevet fredag kl. 07:15 Steiner? Oldefarsnavn trender. Kolbjørn og Oddvar ftw. Alt som slutter på -iel og -ian gjør definitivt ikke det. Anonymkode: 0688f...88c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:17 #4 Skrevet fredag kl. 07:17 Sylfest Strutle Anonymkode: cad5a...44b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:17 #5 Skrevet fredag kl. 07:17 På kvinneguiden er det norrønt som gjelder, det meste annet er tacky. Inkludert gamle navn som har kommet tilbake, men som kg ikke vet er gamle navn og dermed kaller nymotens påfunn og unge mødre-navn. I tillegg er to eller flere navn forbudt. Alle navn står best alene. Anonymkode: 243b3...a04 2 1
dinfarsrevolver Skrevet fredag kl. 07:21 Forfatter #6 Skrevet fredag kl. 07:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På kvinneguiden er det norrønt som gjelder, det meste annet er tacky. Inkludert gamle navn som har kommet tilbake, men som kg ikke vet er gamle navn og dermed kaller nymotens påfunn og unge mødre-navn. I tillegg er to eller flere navn forbudt. Alle navn står best alene. Anonymkode: 243b3...a04 Synes bølgen av ask og embla navn er litt tacky også, jeg. Fantasiløst.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:25 #7 Skrevet fredag kl. 07:25 Tacky alle fornavn som slutter på ander Anonymkode: cad5a...44b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:45 #8 Skrevet fredag kl. 07:45 dinfarsrevolver skrev (22 minutter siden): Synes bølgen av ask og embla navn er litt tacky også, jeg. Fantasiløst. Glemte å nevne at topp 100-navn også er forbudt. Da vil "alle i klassen" få samme navn, og det er en skjebne verre enn å gå tom for batteri på mobilen. Men navnet må heller ikke være for sjeldent, for da "føler man seg spesiell". Anonymkode: 243b3...a04 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:00 #9 Skrevet fredag kl. 08:00 dinfarsrevolver skrev (7 timer siden): Hvilke navn er trendy, hva er tacky? Vi er fra osloområdet, og steiner. Personlig heller jeg mot Helge, Ingbjørn, Geir, og Taran. Er diSse navn tacky? Føler storm, ravn, m0ne og jor (d) er gjort Jeg holder en knapp på Helge og Ingbjørn. Tipper at flertallet foretrekker Ingbjørn. Geir er ikke gammelt nok til å ha blitt kult igjen, men man kan liksom ikke gjøre så mye feil med det heller. Trodde ellers at Taran var et jentenavn? Anonymkode: 40b7c...67a 1
dinfarsrevolver Skrevet fredag kl. 08:20 Forfatter #10 Skrevet fredag kl. 08:20 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg holder en knapp på Helge og Ingbjørn. Tipper at flertallet foretrekker Ingbjørn. Geir er ikke gammelt nok til å ha blitt kult igjen, men man kan liksom ikke gjøre så mye feil med det heller. Trodde ellers at Taran var et jentenavn? Anonymkode: 40b7c...67a Taran er liksom litt border collie for meg uansett. Overhørte en mor skrike på en Geir (4 år) i hovedstaden i går, så da hsr jo det toget xorlatt perrongen. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:08 #11 Skrevet fredag kl. 10:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tacky alle fornavn som slutter på ander Anonymkode: cad5a...44b Jeg elsker Aleksander Anonymkode: 9f85a...830
veronica<3 Skrevet fredag kl. 10:40 #12 Skrevet fredag kl. 10:40 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg