AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden - Søkt jobber du ikke får? - Sykdom? - Ufør? - Annet? Anonymkode: c6307...f0e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg får ca like mye om jeg ikke jobber. Så da velger jeg selvfølgelig å ikke jobbe. Anonymkode: 9d2c4...468
RedBull91 Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ca like mye om jeg ikke jobber. Så da velger jeg selvfølgelig å ikke jobbe. Anonymkode: 9d2c4...468 Jobb er mer enn lønn.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden RedBull91 skrev (5 minutter siden): Jobb er mer enn lønn. Å? Hva mener du med det? Anonymkode: 9d2c4...468
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg er blind, og min arbeidsgiver gjennom 10 år har nå valgt å innføre programvare som ikke fungerer for meg (og andre kolleger). Så dagikk vi fra å være gode medarbeidere til å bli ubrukelige «over natta». Anonymkode: 204d9...2f3
RedBull91 Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å? Hva mener du med det? Anonymkode: 9d2c4...468 Du får treffe mennesker, brukt hode og kroppen.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden RedBull91 skrev (6 minutter siden): Du får treffe mennesker, brukt hode og kroppen. Er ikke avhengig av jobb for å gjøre de tingene. Anonymkode: 9d2c4...468
dinfarsrevolver Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden For lang utdanning. Eller, jeg får ikke det som burde tilsvarende min utdanning, for de som ansettes har 'arbeidserfsring' men ikke utdanningen (sånn seriøst formell utdanning vg3)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå