Stacy__ Skrevet torsdag kl. 21:03 #1 Skrevet torsdag kl. 21:03 Jeg husker at hun lagde en del TikTok videoer for lenge siden, der hun blant annet kjøpte masse matvarer og plasserte de i skap. Og så ble hun plutselig borte, ganske lenge. Og nå er hun plutselig tilbake igjen med samme type content. Hva er egentlig greia der?
duskelapp Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Stacy__ skrev (På 6.8.2026 den 23.03): Jeg husker at hun lagde en del TikTok videoer for lenge siden, der hun blant annet kjøpte masse matvarer og plasserte de i skap. Og så ble hun plutselig borte, ganske lenge. Og nå er hun plutselig tilbake igjen med samme type content. Hva er egentlig greia der? Temu tok vel "fra" henne businessen så det ble en nok en pause
Stacy__ Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Skrevet 2 timer siden duskelapp skrev (5 minutter siden): Temu tok vel "fra" henne businessen så det ble en nok en pause Drev hun men sånn temu reklame før? Lagde hun sånne videoer med Temu produkter med link til å kjøpe de…
duskelapp Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Stacy__ skrev (52 minutter siden): Drev hun men sånn temu reklame før? Lagde hun sånne videoer med Temu produkter med link til å kjøpe de… Sortimentet i nettbutikken hennes var ting man til slutt kunne kjøpe for en fjerde del av prisen på temu , så da forsvant markedet hennes 1
Stacy__ Skrevet 1 time siden Forfatter #6 Skrevet 1 time siden duskelapp skrev (20 minutter siden): Sortimentet i nettbutikken hennes var ting man til slutt kunne kjøpe for en fjerde del av prisen på temu , så da forsvant markedet hennes Skjønner 😅
MarianneE Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Stemmer det.. jeg kjøpte et par ting fra nettbutikken hennes en gang. Hadde egentlig glemt henne
Sirah Skrevet 57 minutter siden #8 Skrevet 57 minutter siden Hun dreiv med god, gammeldags dropshipping. Mange kunder følte seg jo naturlig nok ganske lurt når de fant de samme varene på Temu og Shein osv til en brøkdel av prisen. Så hun forsvant - strategisk nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå