Gå til innhold

Hvor mange jakker har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inkludert tynne varianter som denimjakker og fleecejakker f.eks. 

Anonymkode: da037...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mange.....

• Hjerte 1
Skrevet

Mellom 15 og 20. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje 15? 20?

2 regnkåper, 2 regnjakker/allværsjakker, 1 tjukk vinterkåpe, 1 høstjakke, 2 skinnjakker, 4-5 tynne trenchcoats i ulike farger, 2 ullkåper og et par andre kortere jakker. 

Anonymkode: bea8d...89e

AnonymBruker
Skrevet

En røys! Sikkert fem skinnjakker, tre dunjakker, lange jakker, korte boblejakker, en Babour, en Parajumper, noen med diskret reklame fått gjennom jobben, lang ullkåpe, trenchcoat…

Anonymkode: c81ab...985

Skrevet

Jeg hadde bare rundt en vinterjakke, regnjakke, tynn jakke, og en til i flere år. Det var pga økonomi. Jeg kjøpte nylig ny regnjakke og en til som tåler regn, og for to år siden kjøpte jeg vinterjakke og en tynnere. Jeg arvet også en jakke. Den gamle vinterjakken er for trang, men jeg har den enda. Så jeg har nå rundt 8. Pluss to arbeidsjakker og en kåpe til vinterbading. 10. 

Anonymkode: 97744...592

Skrevet

Rundt 20 jakker inkludert vinter og sommer jakker

Anonymkode: 8d530...d14

Skrevet

2 regnkåper. 1 tynn og en tykk. 2 vibterjakker/kåper, en allværsjakke, en tynn dunjakke og dress jakke. Så 7 jakker da.

Anonymkode: c561d...beb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde bare rundt en vinterjakke, regnjakke, tynn jakke, og en til i flere år. Det var pga økonomi. Jeg kjøpte nylig ny regnjakke og en til som tåler regn, og for to år siden kjøpte jeg vinterjakke og en tynnere. Jeg arvet også en jakke. Den gamle vinterjakken er for trang, men jeg har den enda. Så jeg har nå rundt 8. Pluss to arbeidsjakker og en kåpe til vinterbading. 10. 

Ja, det blir vel rundt 11. 

Skrevet

Jeg har omtrent 5 som passer, en vinterjakke, en vinterkåpe, to lette jakker og en regnjakke. Og så har jeg sikkert 9-10 som ikke passer, men som henger i skape og venter på at jeg skal bli tynn :fnise:

Skrevet

30 jakker, kanskje 40 

Anonymkode: 51d3d...0b3

Skrevet

Har sikkert 30 jakker. Minst😬 

Skrevet

1 frakk (arvet)

1 fra HM salg, polyester

1 i bomull, selvsydd

1 i kokt ull, selvsydd

1 bomberjakke, litt vanntett, sykt ukul

1 regnjakke, nylig byttet ut siden den forrige begynte å "flasse" til det punktet at fremmede begynte å spørre hvorfor jeg var flekkete på halsen

Skrevet

Jeg aner ikke. Mellom 30 og 40 sikkert.

Skrevet

Omg hvordan har dere så mange jakker? Jeg finner aldri jakker som kler meg.

har 2 vinterjakker hvor den ene nærmer seg 10 år. Å ingen jakke har målt seg enda. Har ei kåpe, en flis jakke og to sånne firkantede filt jakker jeg hater.

Gleder meg til midje blir en trend igjen 😫Å farger som kler meg, å noe annet enn søm som går langt nedenfor skulderen. 

Anonymkode: a1953...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...