AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har har fibromyalgi og har hatt 3 uker ferie og kroppen var grei. Begynte på jobb på mandag som renholder. I går og i dag har skuldrene vært stive og jeg er svimmel. Spurte chatgpt om det er vanlig og fikk til svar at jeg måtte ringe 113. Tror kanskje chatgpt overdrive litt 😅 Noen som har opplevd svimmelhet pga nakken. Ble du bedre? Jeg har ofte vondt i nakken og skuldrene, men ikke vært svimmel før Anonymkode: b4d51...65b
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det er vel ikke sikkert at svimmelheten har med nakke og skuldersmerter å gjøre, siden du ofte har dette uten svimmelhet. Hva slags svimmelhet er det du har? Er det konstant? Snurrer det? Noe annet? Anonymkode: 30914...812
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke sikkert at svimmelheten har med nakke og skuldersmerter å gjøre, siden du ofte har dette uten svimmelhet. Hva slags svimmelhet er det du har? Er det konstant? Snurrer det? Noe annet? Anonymkode: 30914...812 Ikke konstant. Kommer i bølger. Det snurrer ja. Kommer også når jeg sitter rolig. I stad brukte jeg massasje apparat på nakken og da ble jeg svimmel Anonymkode: b4d51...65b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå