Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år. Hun er skilt fra mannen sin, men snakker ofte om han, og livet de hadde før. Han liker naturligvis ikke meg, men vi har hilst og vært i flere selskaper sammen. Hun innrømmer at hun fortsatt kan kjenne på sorg over det som ikke ble som forventet. Hun vil ikke tilbake, men "jobber med livssorgen" fortsatt. De har begge samvær med felles barn som er i tenårene. Det er flere ting som gjør at jeg, som kjæreste, føler at hun ikke klarer å ta steget ut av sitt tidligere liv, og en av de tingene er at hun tidvis fortsatt vasker i deres tidligere felles hjem. Hun vasker alle slags rom, både barnas og stue, og alt. Også klær. Hun har til og med byttet sengetøy på xen sin seng. Hun begrunner dette først og fremst med at hun gjør det for barnas del, men også at "han aldri har vært huslig". Det skal også tillegges at xen ikke har ny kjæreste og at han fortsatt har gitt uttrykk for at han vil ha henne tilbake. Jeg mener at han selv er ansvarlig for å holde eget hjem i orden. Og at hun sender han feil signaler ved å gjøre han denne tjenesten, og at det for meg fremstår som at hun ikke helt klarer å ta steget ut fra sitt tidligere liv. Hva mener dere? 

Anonymkode: 81229...d34

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo helt klart ikke ferdig med hverandre. Hadde ikke orket et sånn forhold. 

Anonymkode: 0636c...ea5

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette må være noe av det sprøeste jeg har hørt. Dra hjem til eksen og vaske klær, rengjøre, bytte på senger etc... og det aldeles gratis i tillegg??? 

Når man tror man har lest det dummeste som finnes her inne, så kommer det et innlegg med noe enda dummere rett etterpå. Ikke at DU ts er dum altså, men kjæresten din er det og det hun gjør.

Du burde ikke finne deg i det. De to er åpenbart ikke helt ferdige med hverandre. Han vil ha henne tilbake skriver du, og hun går rundt med en "livssorg" over det tapte ennå? 

Bare å avslutte det forholdet der. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det høres så rart ut at vasking umulig kan være det eneste hun gjør for eksen. 

Anonymkode: 2f5bf...333

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

🚩🚩🚩

Hadde ikke godtatt dette 🫣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er så dumt at det må nesten være en trolletråd…

Anonymkode: e9f1c...978

• Liker 4
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet! Hvorfor finner du deg i det??? Du opptrer som en dørmatte. Sett deg i respekt og sett foten ned, eller (det som er kanskje er mest lurt), la den gale dama gå. 

Anonymkode: 8a62d...faa

Skrevet

Hun er nok ikke norsk 

Anonymkode: 64f60...dfa

• Nyttig 2
Skrevet

Gi henne et ultimatum.

Han blir jo aldri huslig av seg når hun vasker hos han.

Anonymkode: 66261...9dc

Skrevet

Ragebait tråd 4,5/10. Ikke mat trollet

Anonymkode: 41d7e...8dc

• Liker 1
Skrevet

Det var sykt spesielt 😆 hadde tenkt at han fikk ta seg sammen å bli voksen og hun fikk skjerpe seg og slutte å være en mamma for xn🤔 hadde særiøst fått avsmak om jeg hadde vært sammen med /datet en fyr og fant ut xn var som en mor /hushjelp der. Hadde tenkt veldig over hva slags holdninger og verdier det representererte🤔😆 

Skrevet

At du gidder. 

Skrevet

Jeg hadde takket for meg og ønsket dem lykke til videre...

Anonymkode: 6e768...760

Skrevet

Får hun betalt da? Hun får oprette et enkeltpersonforetak og sende regningen iallfall.

Anonymkode: 8b179...615

Skrevet

Hvis dette ikke bare er trolling, så gjør hun det vel fordi barna bor der, og hun vil at de skal ha det ok ryddig og få vasket klær.

Eksmannen hennes virker veldig tafatt som ikke klarer å gjøre dette selv. Hvis han er så oppsatt på å få henne tilbake burde han lagt seg i selen for å vise at han har bedret seg, men han bryr seg nok ikke når han ser at hun uansett tropper opp og både vasker hus og ungenes klær.

Det er vel bare et spørsmål om tid før de flytter sammen igjen, så her ville jeg tatt en skikkelig samtale om hva hun tenker om fremtiden med deg, og om hun er usikker, ville jeg ha flyttet ut.

Anonymkode: c1f13...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...