AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Har forhøyet leverprøve alat på litt over 100, asat på 41, gamma på 70 og bilirubin på 5. Hva kan det være? Skal ta flere tester, første gang jeg har tatt test. Går fast på omeprazol og cipralex. Noen erfaringer eller noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 07d77...8af
Perfume Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Dette kan jo være mye.. Medisinene du bruker kan gi milde forhøyede verdier.. Fettlever kan gi det.. Bilirubin er normal, gamma er bare lett forhøyet.. Hvis du har vært syk i det siste kan det gi slike stigninger.. Så litt vanskelig å si! Jeg Googlet disse tallene.. Så jeg er ikke lege eller noe..
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Perfume skrev (Akkurat nå): Dette kan jo være mye.. Medisinene du bruker kan gi milde forhøyede verdier.. Fettlever kan gi det.. Bilirubin er normal, gamma er bare lett forhøyet.. Hvis du har vært syk i det siste kan det gi slike stigninger.. Så litt vanskelig å si! Jeg Googlet disse tallene.. Så jeg er ikke lege eller noe.. ja, vanskelig og si. Selvfølgelig er jeg på ferie også! Prøvene var på vei ned forrige gang, ikke så mye men under 100 ialf. Nå var dem litt over 100 igjen 😅 Anonymkode: 07d77...8af
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ja, vanskelig og si. Selvfølgelig er jeg på ferie også! Prøvene var på vei ned forrige gang, ikke så mye men under 100 ialf. Nå var dem litt over 100 igjen 😅 Anonymkode: 07d77...8af Første gang du har tatt test men så har du tatt test før alikevell? Du som har tatt mye paracet, er overvektig og mente wegovy var grunnen til prøvene tenker jeg. Anonymkode: 87cf5...28e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Første gang du har tatt test men så har du tatt test før alikevell? Du som har tatt mye paracet, er overvektig og mente wegovy var grunnen til prøvene tenker jeg. Anonymkode: 87cf5...28e Hvem prater du om? Jeg tok en test forrige gang også tok jeg ny nå. Anonymkode: 07d77...8af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå