Bakama Skrevet i går, 09:04 #1 Skrevet i går, 09:04 Hei. Aner ikke om det er flere i samme båt, men jeg er gravid med nr 5! 😅🤞 De tre yngste blir derfor pseudotrillinger. Det vil si at eldstemann blir 2 1/2, nest eldste 15 mnd og en nyfødt. Noen som har hatt tre så tette som har erfaringer de vil komme med? Har to sett pseudovillinger, og jeg elsker å ha de tette! Men tre tette har jeg aldri prøvd før 😅 Regner med det blir kaos og kos om hverandre og en struktur uten like for å få hverdagen til å gå opp 🤩 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #2 Skrevet i går, 09:07 Jeg er en selv. Så har ikke så mye erfaringer å komme med bortsett fra at jeg vil si at jeg elsker å ha så tette søsken❤️ Anonymkode: 2c9e4...73b
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #3 Skrevet i går, 11:31 Hadde nyfødt, 1 åring og 2 åring. Bæretøy var helt uvurderlig. Hadde twingo tvillingsele i tillegg til "vanlig" bæretøy og det var det som reddet meg mest. Ble mye bæring og tandemamming. Men samsoving gjorde at vi sov godt, og med søvn tåler du det meste. Vi laget aldri middag til kun en dag, det var store porsjoner så vi i det minste hadde til to dager, kanskje tre (da kunne vi også fryse ned en batch og ta det uken etter). Anonymkode: f0e84...623
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå