Gå til innhold

Lystette gardiner på soverom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen lystette gardiner til soverom som er både fine og som holder lyset ute så godt det lar seg gjøre?

Noen som er skikkelig fornøyd med noen lystette gardiner og vil anbefale de?

Vinduet de skal brukes til er 120x180 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Gisle gardiner fra Kid i alle år. Står ikke at det er lystette. Men jeg er veldig fornøyd. Ellers har Europris noen som er det.  De er absolutt å anbefale.

Anonymkode: 298bc...e3d

• Nyttig 2
Skrevet

Bestill fra next. Det er en helt annen kvalitet på engelske gardiner - og veldig mye å velge i når det kommer til lystett 

Anonymkode: 9cfa5...334

• Nyttig 1
Skrevet

Kjøpte på rusta faktisk. De holder all lys ute.

Anonymkode: b72a0...81a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøpte på rusta faktisk. De holder all lys ute.

Anonymkode: b72a0...81a

Tusen takk for svar!☺️ Har du link til de du mener?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bestill fra next. Det er en helt annen kvalitet på engelske gardiner - og veldig mye å velge i når det kommer til lystett 

Anonymkode: 9cfa5...334

Tusen takk for tipset!😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har brukt Gisle gardiner fra Kid i alle år. Står ikke at det er lystette. Men jeg er veldig fornøyd. Ellers har Europris noen som er det.  De er absolutt å anbefale.

Tusen takk for tipset!!😊

Skrevet

Vi har fra kid. Husker ikke navnet. Men de holder ALT lys og mye varme ute

Anonymkode: a22a5...f49

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har denne fra Princess på soverommet. Det er en mørk blå velourgardin (Guinness), regner med at de får inn ulike farger nå til høsten

Guinness gardin 140x160 mørk blå

Anonymkode: 2d03b...de8

Skrevet

Jeg har liftgardin og er storfornøyd. Gardiner holder ikke lyset ute på sidene, noe liftgardin gjør, stenger lyset ute på sidene og oppe.

Anonymkode: 4c433...d82

Skrevet

Tanta mi bruker doble gardiner. Hun legger de kule 70-tallsgardinene utenpå lystette gardiner, og henger dem opp med klyper.

Vi har lystett rullgardin fra jysk på et barnerom. Det blir helt mørkt, siden gardinen blir liggende inntil karmen. Det er også vanlige gardiner i vinduet, som både gjør vinduet penere og kan skjerme for innsyn.

Anonymkode: 923cd...2df

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har liftgardin og er storfornøyd. Gardiner holder ikke lyset ute på sidene, noe liftgardin gjør, stenger lyset ute på sidene og oppe.

Anonymkode: 4c433...d82

De tunge velourgardinene jeg har slipper omtrent null lys gjennom, heller ikke på sidene. Kan tenke meg at de lettere gardinene vil gjøre det, men mine er i hvert fall gode til det formålet de er tenkt. Har store vinduer fra tak til gulv.

Anonymkode: 2d03b...de8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2026 den 5.18):

+1 på Gisle. 

Anonymkode: 0c250...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...