Gå til innhold

Trening etter håndleddsbrudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brakk håndleddet for snart 3 mnd siden og savner så å trene styrke uten å være redd for å gjøre noe feil. Er det noen her som har vært gjennom det samme? Når kunne dere begynne å trene igjen? 

Anonymkode: e4b34...095

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 2 timer hos fysioterapeut etter operasjonen og da fikk jeg tips om hvordan jeg skulle trene opp håndleddet. Ca 3 mnd etter bruddet var alt som før.

Anonymkode: 725ac...b89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde 2 timer hos fysioterapeut etter operasjonen og da fikk jeg tips om hvordan jeg skulle trene opp håndleddet. Ca 3 mnd etter bruddet var alt som før.

Anonymkode: 725ac...b89

Hvor lenge hadde du på gips? Jeg er enda noe stiv i håndleddet og underarmen, men merker fremgang. Når begynte du å trene lett styrke?

Anonymkode: e4b34...095

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å trene igjen med det samme gipsen var av. Dro til en fysioterapeut, fikk noen øvelser. 7 år seinere er hånden fortsatt annerledes enn den andre. Kan ikke bøye den like mye som før, får fortere vondt når jeg spiller gitar og kanskje det beste tipset er å bruke en sånn ball du kan klemme på og bruke en skinne når du trener og trenger å stabilisere hånden. Håper du er heldigere å slipper noe tull. 

Anonymkode: 8aa82...661

Skrevet

Start opptrening umiddelbart når bruddet er leget. Hvil ikke, kjør på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...