MalloryK Skrevet onsdag kl. 13:01 #1 Skrevet onsdag kl. 13:01 Husker dere han? Han har noen grusomme videoer ute nå.
enkefru Skrevet onsdag kl. 13:59 #2 Skrevet onsdag kl. 13:59 Står om det i Dagbladet Perez Hilton skadet seg selv på TikTok livestream – politiet rykket ut 1 1
J.. Skrevet onsdag kl. 14:10 #3 Skrevet onsdag kl. 14:10 MalloryK skrev (1 time siden): Han har noen grusomme videoer ute nå. Hvorfor indirekte oppfordre folk til å oppsøke denne videoen? 1 1
GammelKaktus Skrevet onsdag kl. 14:25 #4 Skrevet onsdag kl. 14:25 Ryktene sier vel at han har vært litt rar etter han var syk med noe sepsis for et par måneder siden? Han er ikke en av de jeg følger så jeg har ikke fått med meg så mye mer enn at alle på tiktok prater om det som skjedde i natt i dag. Det bikket visst helt over for han i natt og han gikk løs på seg selv, blodig affære. Mange som nevner karma for vi som var unge i den tiden kan jo huske hvor jævlig han og andre var når det bikket over for blant annet Britney Spears. Er egentlig litt rart at denne livesendingen fikk pågå så lenge uten at tiktok tok ned sendingen. 1
MalloryK Skrevet onsdag kl. 14:29 Forfatter #5 Skrevet onsdag kl. 14:29 J.. skrev (8 minutter siden): Hvorfor indirekte oppfordre folk til å oppsøke denne videoen? Det var ikke det jeg sa. Men, for oss som husker han fra 20 år siden så er dette sykt å se 1 1
MalloryK Skrevet onsdag kl. 14:36 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl. 14:36 GammelKaktus skrev (5 minutter siden): Ryktene sier vel at han har vært litt rar etter han var syk med noe sepsis for et par måneder siden? Han er ikke en av de jeg følger så jeg har ikke fått med meg så mye mer enn at alle på tiktok prater om det som skjedde i natt i dag. Det bikket visst helt over for han i natt og han gikk løs på seg selv, blodig affære. Mange som nevner karma for vi som var unge i den tiden kan jo huske hvor jævlig han og andre var når det bikket over for blant annet Britney Spears. Er egentlig litt rart at denne livesendingen fikk pågå så lenge uten at tiktok tok ned sendingen. Nettopp. Britney er i full psykose men hun har ikke gått så lang som å lemleste seg selv. 1
Imsdalen Skrevet i går, 06:19 #7 Skrevet i går, 06:19 GammelKaktus skrev (15 timer siden): Ryktene sier vel at han har vært litt rar etter han var syk med noe sepsis for et par måneder siden? Han er ikke en av de jeg følger så jeg har ikke fått med meg så mye mer enn at alle på tiktok prater om det som skjedde i natt i dag. Det bikket visst helt over for han i natt og han gikk løs på seg selv, blodig affære. Mange som nevner karma for vi som var unge i den tiden kan jo huske hvor jævlig han og andre var når det bikket over for blant annet Britney Spears. Er egentlig litt rart at denne livesendingen fikk pågå så lenge uten at tiktok tok ned sendingen. Det sies at det kan være sepsispsykose ja, forstår det sånn at han var innlagt tre uker med sepsis tidligere i år. Etter det skal han visst han oppført seg litt merkelig, og så toppet det seg nå. Nysgjerrig som jeg er endte det med at jeg så videoen, og har vel egentlig kun meg selv å takke der. Grusomme greier i alle fall. Husker jo godt hvordan han holdt på tidlig 2000-tall og trakasserte kjendiser, det var ikke bare Britney som fikk gjennomgå. Så dette er vel kanskje karma på et vis. Det sagt, så er det nok vanskelig å sette seg inn i hvor hardt mentale problemer kan ramme hvis man ikke har opplevd det selv. Ikke at det unnskylder noe som helst så klart.
plomman Skrevet i går, 09:28 #8 Skrevet i går, 09:28 Imsdalen skrev (3 timer siden): Det sies at det kan være sepsispsykose ja, forstår det sånn at han var innlagt tre uker med sepsis tidligere i år. Etter det skal han visst han oppført seg litt merkelig, og så toppet det seg nå. Nysgjerrig som jeg er endte det med at jeg så videoen, og har vel egentlig kun meg selv å takke der. Grusomme greier i alle fall. Husker jo godt hvordan han holdt på tidlig 2000-tall og trakasserte kjendiser, det var ikke bare Britney som fikk gjennomgå. Så dette er vel kanskje karma på et vis. Det sagt, så er det nok vanskelig å sette seg inn i hvor hardt mentale problemer kan ramme hvis man ikke har opplevd det selv. Ikke at det unnskylder noe som helst så klart. Hvordan fant du videoen?
Imsdalen Skrevet i går, 09:46 #9 Skrevet i går, 09:46 plomman skrev (14 minutter siden): Hvordan fant du videoen? Nettsiden til worldstarhiphop. Det er heldigvis bare et klipp på knappe tre minutter da, men det var mer enn nok for min del.
Humas Skrevet i går, 11:52 #10 Skrevet i går, 11:52 Man kan kanskje kalle det karma, men han har vært mye ‘snillere’ siste tiden. Bare noen timer før han skadet seg så hadde han en video om Ariana Grande og han bekymret seg for hennes ve og vel. Men, jeg tenker dette også kan handle om det store presset økonomisk og ikke minst mange belastninger siste månedene. Sepsis og infeksjon som han nesten døde av, flytting like etterpå fra Nevada til Miami for morens skyld, økonomi som strammet seg til. Og sist, det store presset om å holde seg aktuell og være opptatt av influensere og selv være influenser. Fra å være smilende noen timer før, til full psykose og prøve å ta livet på livestream - det er ikke noe sunt liv. Så heldigvis ikke videoen, men så et bilde av ansiktet, det blir antakelig en god del arr der for å si det sånn. Og så leve videre med at ‘alle’ har fått med seg hans store sammenbrudd og alle skal ha en mening om det. Sier også litt om et litt sykt samfunn synes jeg, og man får et innblikk i selvskading, at man ikke aner hva som foregår bak et smilende ansikt. Ønsker han god bedring og at samfunnet kan reflektere litt om hvor lite sunt livet som kjendis eller influenser kan arte seg under overflaten.
GammelKaktus Skrevet i går, 12:46 #11 Skrevet i går, 12:46 MalloryK skrev (22 timer siden): Nettopp. Britney er i full psykose men hun har ikke gått så lang som å lemleste seg selv. Man kunne jo nesten tro at det var det hun hadde gjort for dekningen av henne når hun tok håret var helt ekstrem. Men det var vel andre tider som de sier men jeg husker at jeg reagerte på dekningen av den episoden, fra alle medier men han her satt og solgte tskjorte etter Heath Ledger tok livet av seg med "Why couldn't it be Britney?"... Han har alltid hatt issues. Jeg tenker karma is a bitch her men synes synd på barna hans og moren for det er jo de som må stå i det. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå