Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er skeptisk til alle disse Talkmore-folka som står rundt om og pusher abonnement. 

Jeg har i dag et Telenor-abonnment som jeg betaler 399 for i månden, men ser at Talkmore har noe til 350 som sikkert er tilstrekkelig. Nå tilbyr de 1000 kr i Trumf-bonus om jeg melder meg som abonnent. 

Er det noe "skjulte" greier her - eller er det like bra som Telenor? 

Anonymkode: 847f2...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytta fra Telenor til Talkmore for 7-8år siden. Har aldri angret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Telenor eier Talkmore.

Anonymkode: fc11b...912

Skrevet

Hva er hensikten med å velge Telenor fremfor Talkmore? Man skal ha ganske spesielle behov for å være Telenor-kunde

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke merke noe forskjell egentlig. Eneste som så og si aldri skjer er at om det er full kapasitet på nettet, så blir Telenor sine kunder prioritert før talkmore.  Men det skjer aldri. 

Anonymkode: 7a3bd...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Happybytes, bruker Telenor nett og har spart mye med de! 

Anonymkode: 3a527...b73

Skrevet

Vi hadde Talkmore i mange år, byttet til Telenor pga billigere. Er veldig fornøyd 

Skrevet
Queen94 skrev (2 minutter siden):

Vi hadde Talkmore i mange år, byttet til Telenor pga billigere. Er veldig fornøyd 

Telenor billigere? Sprøeste jeg har hørt

Skrevet
Run skrev (23 minutter siden):

Hva er hensikten med å velge Telenor fremfor Talkmore? Man skal ha ganske spesielle behov for å være Telenor-kunde

At ein er 70 + og framleis trur Televerket finst. 

...eller at ein er ein bedrift.

Telenor drit i privatkundane sine.

Talkmore er derimot veldig bra, sjølv om Ice er mykje billegare.

AnonymBruker
Skrevet

Talkmore er dyre, så jeg ville ikke ha valgt de. Men Telenor er enda dyrere. Så hvis valget står mellom Telenor og Talkmore så bør du absolutt velge Talkmore. 

Anonymkode: 5c6a7...352

Skrevet

Talkmore er heleid av Telenor, og tok over for det som en gang het djuice. Forskjellen er bare at Telenor og djuice hadde samme kundeservice, Talkmore har sin egen.

Jeg velger Telenor, men det er fordi det er billigere for meg enn Talkmore. Jeg har en god deal. Dessuten er dekningen litt bedre. Ikke mye, men litt. Det handler om at Telenor prioriterer Telenor-kunder i sine basestasjoner, mens Talkmore-kunder får andreprioritet. Stort sett har dette veldig lite å si, men i strøk med litt dårligere dekning har dette faktisk noe å si. Dette var velkjent da jeg jobbet der, og fikk mang en sint kunde fra Talkmore på tråden, men sånn er det. 

Skal sies at man merker nesten ikke forskjell lenger på dette. Generelt har jeg bedre erfaring med Telenor, men så kjenner jeg jo systemene godt også.

• Liker 1
Skrevet
Fossegrimen skrev (3 minutter siden):

At ein er 70 + og framleis trur Televerket finst. 

...eller at ein er ein bedrift.

Telenor drit i privatkundane sine.

Talkmore er derimot veldig bra, sjølv om Ice er mykje billegare.

Hehe. Du vet at det er samme selskap? Men, Telenor tjener store penger på at folk tror Talkmore er et helt annet selskap. Og det er også derfor de la ned djuice. De trengte noe som føltes annerledes enn Telenor, og som folk tror er konkurrent mot dem. Noe de selvfølgelig ikke er. Det er en måte for Telenor å nå nettopp kunder som deg. ;)

Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Hehe. Du vet at det er samme selskap? Men, Telenor tjener store penger på at folk tror Talkmore er et helt annet selskap. Og det er også derfor de la ned djuice. De trengte noe som føltes annerledes enn Telenor, og som folk tror er konkurrent mot dem. Noe de selvfølgelig ikke er. Det er en måte for Telenor å nå nettopp kunder som deg. ;)

Ja, det veit eg, og i utgangspunktet er eg veldig positiv til Telenor si rolle som samfunnsbyggjar.

Men det er eigentleg også derfor det provoserer meg litt at eg som Talkmore-kunde betaler langt mindre enn Telenor sine eigne, men eigentleg får dei same tenestene. Det her er berre ein måte å få gamle folk som ikkje veit betre, til å subsidiere "prisbevisste" (som det jo heiter...) kundar som meg.

Skrevet
Fossegrimen skrev (6 minutter siden):

Ja, det veit eg, og i utgangspunktet er eg veldig positiv til Telenor si rolle som samfunnsbyggjar.

Men det er eigentleg også derfor det provoserer meg litt at eg som Talkmore-kunde betaler langt mindre enn Telenor sine eigne, men eigentleg får dei same tenestene. Det her er berre ein måte å få gamle folk som ikkje veit betre, til å subsidiere "prisbevisste" (som det jo heiter...) kundar som meg.

Sånn er det med alle ting. Man må sjekke priser og være bevisste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...