Gå til innhold

Operasjon av krum tå - erfaring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tåen ved siden av stortåen har nå krummet seg ganske kraftig oppover. Jeg prøver med en slags bandasje jeg har kjøpt som skal rette den,men pga av størrelsen, kan den bare brukes om natten. Vurderer sterkt å be om operasjon, da dette begynner å bli veldig plagsomt. Noen med erfaring? 

Anonymkode: dff11...82b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men om du har store føtter, vær så snill å bare aksepter det. For små sko skaper krom tå og flere problemer. 

Gå uten sko, i flip flops og sandaler nå i sommer, og sørg for store nok sko lot vinteren. De vil jevne seg ut om noen måneder.

-hilsen kvinne med str.42-

Anonymkode: d4a95...45b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2026 den 7.03):

Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men om du har store føtter, vær så snill å bare aksepter det. For små sko skaper krom tå og flere problemer. 

Gå uten sko, i flip flops og sandaler nå i sommer, og sørg for store nok sko lot vinteren. De vil jevne seg ut om noen måneder.

-hilsen kvinne med str.42-

Anonymkode: d4a95...45b

Du mener dette sikkert vel, men jeg ønsker svar fra personer som har gjennomført operasjon. Jeg bruker sko som er romslige og går gjerne i sandaler. Mine tåproblemer handler både om arv og leddsykdom. Så spørsmålet mitt gjenstår: noen som har operert kroket tå? Hvordan gikk det? 

Anonymkode: dff11...82b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...