AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden For 2,5 år siden fikk jeg verdens herligste små kattunger. De er en utrolig viktig del av livet mitt og jeg er så uendelig glad i de. Noen måneder etter vi kjøpte de ble minstemann i huset allergisk mot pollen. Prøvene slo også ut på katt ganske kraftig men uten at vi så noe til det hjemme. Sakte med sikkert har ting bare utviklet seg til det verre. Å nå ser vi at minstemann virker forkjølet, snufser, og nyser til tross for at barnet bruker allergimedisiner. Har vært tilbake hos legen som sier det er kattene som forårsaker dette. Vi støvsuger daglig, støvtørker hele huset ett par ganger i uka. Grer kattene på eget rom daglig. Men ingenting hjelper. Jeg skjønner logisk at de må omplasseres. Barnet er viktigst selvfølgelig her. Men hvordan skal jeg klare å komme over de? Mange syntes at dyr ikke har så stor betydning, men for meg så er de så uendelig viktige. Jeg føler rett og slett en enorm sorg og føler meg faktisk litt mislykket. Syntes det er så urettferdig at de to skal finne seg til rette på nytt i andre hjem. Ene lille pusen min er jo også engstelig av seg. Jeg ønsker jo heller ikke å splitte de. Vil jo at de to alltid skal kunne ha hverandre… Jeg er helt knust… Anonymkode: 29364...a0d 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å få noen til å passe de i en måneds tid først, for da vet du at det er det riktige hvis ungen blir bedre, og da har du på en måte ikke noe valg og det kan lette litt på samvittigheten, også prøve å omplassere de til noen så du kan besøke de innimellom. Anonymkode: 18a8d...e39 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Du skal få et praktisk svar fra meg: Lag en god og informativ annonse der du forteller om begge kattene, med navn og hvilke kvaliteter de har. Fortell også hvorfor du vil at de skal være sammen. Slik finner du de seriøse kattemenneskene, og du vil finne de som vil se verdien i å sende deg oppdateringer så lenge du ønsker. Det er kanskje en selvfølge for deg, men jeg sier det likevel siden det er så mange annonser uten info. Jeg syns det er en trøst og vite at smerten bare er min, og at katten har det godt. Og ja, jeg har gjort dette selv. Får fortsatt jevne oppdateringer noen år etter, og åpen invitasjon til å komme på besøk ved behov. Anonymkode: 12cc1...172
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #4 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): For 2,5 år siden fikk jeg verdens herligste små kattunger. De er en utrolig viktig del av livet mitt og jeg er så uendelig glad i de. Noen måneder etter vi kjøpte de ble minstemann i huset allergisk mot pollen. Prøvene slo også ut på katt ganske kraftig men uten at vi så noe til det hjemme. Sakte med sikkert har ting bare utviklet seg til det verre. Anonymkode: 29364...a0d Og det er din skyld! Asså faen i helvete, jeg blir forbannet på din søns vegne. Allergien var tydelig til stede og har nå utviklet seg til å være alvorlig fordi du ikke ble kvitt kattene med det samme. Anonymkode: 9c522...3fa
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #5 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror kanskje jeg hadde prøvd å få noen til å passe de i en måneds tid først, for da vet du at det er det riktige hvis ungen blir bedre, og da har du på en måte ikke noe valg og det kan lette litt på samvittigheten, også prøve å omplassere de til noen så du kan besøke de innimellom. Anonymkode: 18a8d...e39 Én måned er faktisk ikke nok! Rester, som støv og hår og sånt, fra katten kan befinne seg i huset i ett år etter at den er vekke derfra… Anonymkode: 9a4b3...9e9
Coachshinny Skrevet 20 minutter siden #6 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og det er din skyld! Asså faen i helvete, jeg blir forbannet på din søns vegne. Allergien var tydelig til stede og har nå utviklet seg til å være alvorlig fordi du ikke ble kvitt kattene med det samme. Anonymkode: 9c522...3fa Ro deg ned nå da. Hun viste ikke noe om sønnens allergi mot katt, før hun fikk pusene. Og hva vet du om allergiens alvorlighetsgrad? Hun spør jo rett og slett om råd for omplassering av kattene sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå