Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig lasta ned appen Venn. I de ulike gruppene virker det som at mange kjenner hverandre fra før, basert på intern humor og felles minner. I andre grupper er det enkelte som skriver stygt om andre brukere. I en av gruppene er det en som er coach og vil tjene penger på folk. Dessuten er det noen som trenger ledsager for å ta buss. Noen bruker gruppene for sjekking. Andre bruker appen for å snakke om hele livet sitt. 

Det virker som at mange på den appen har nok av venner fra før av. I tillegg er mange, spesielt menn, opptatt av å fortelle om sin jobb og utdanning. 

Her noen flere samme erfaring? For eksempel fra gruppene. 

(Jeg er mann). 

Anonymkode: a318e...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😲

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Venn, bryr meg nada om de gruppene og har heller prøvd å snakke med folk der ut fra om de har interessant profil. Har fått to nye venninner derfra og vært på kaffe med flere som var hyggelige, men ikke skikkelig kjemi. 

Anonymkode: 3577b...c7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har brukt Venn, bryr meg nada om de gruppene og har heller prøvd å snakke med folk der ut fra om de har interessant profil. Har fått to nye venninner derfra og vært på kaffe med flere som var hyggelige, men ikke skikkelig kjemi. 

Anonymkode: 3577b...c7e

Jeg har kun erfaring fra de gruppene, men det kan være enklere å snakke med folk 1-1 ja. 

Veldig mye rart som skjer i de gruppene. 

Anonymkode: a318e...a2f

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg elsker den appen. Jeg har fått to veldig nære venner pga appen. Og har fått god kjemi med ei tredje som kanskje blir vennine etter vi har møttes. Folk har sikkert forskjellige erfaringer

Skrevet

Jeg har fått venner via Venn og andre. Jeg bryr meg ikke om de gruppene i appen, men jeg har generelt inntrykk av at i alle sånne apper eller steder for å få venner er det mange som allerede har store nettverk og mange venner. Og det er jo greit nok. Hvordan skal man ellers liksom måle om man er ensom nok til å kunne registrere seg?

Det er bare å gjøre det beste ut av det, ta kontakt med de personene du tror du kommer til å ha best kjemi med, og vær aktiv i grupper du tror kan passe for deg. Men det er vel litt som med dating, det blir gjerne litt prøving og feiling.

AnonymBruker
Skrevet

Har dårlige erfaringer med denne appen, ville ikke anbefalt den.

Anonymkode: b790f...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...