Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper på finn, og kjøper det aller meste brukt: Mobil, PC, luftrenser, luftavfukter, klær, sko, høyttalere, headset, pledd, gardiner, ladere, møbler, vaskemaskin....ja alt. Til og med ullundertøy har jeg kjøpt. Og bil! Dekk også :laugh:
Sjeldent jeg kjøper noe nytt faktisk, men skulle ønske jeg hadde råd til å gjøre det mer..

Hva med dere? Hva kjøper dere og hvor?

Anonymkode: 33fa2...301

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt brukt bil. Den var 3 år da jeg kjøpte den, solgte den 10 år senere for det jeg kjøpte den for. 

Anonymkode: 96a55...614

AnonymBruker
Skrevet

Bøker, kjøper mye fra World of books via Amazon. 

Anonymkode: 942d7...11a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen møbler brukt. Noe var og helt ubrukt men falt ikke i smak. Fikk kjøpt 6 y-stoler for 27000-

Nå har datteren i huset fått nytt sminkebord, det fikk vi for en fjerdedel av ny pris på Finn.

Klær og sånt kjøper jeg ikke, men selger en del barneklær og særlig merkeklær som Bergans Polo levis osv er ganske lett og selge.

Anonymkode: fe503...160

Skrevet

Nesten ingen ting 🫣

Men synes det er bra at andre gjør det 😊

Kjøper bare brukt bil da 😄

Og brukte bokserier 😊

Ikke klær/sko/møbler 🫣

Dvs jeg har kjøpt noe brukt Kari Traa ull. Og en Hést genser

Skrevet (endret)

CD-plater og LP-plater. På eBay og Discogs.

Hender at jeg kommer over tegneserier/magasiner på Finn.

Når det gjelder ting som møbler og klær kjøper jeg bare nytt.

Endret av Ramsay Street 2.0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møbler, bøker, hundeutstyr, leker, bil, campingvogn... Som barn/ungdom kjøpte jeg mye tegneserier brukt.

Mine beste kupp er hagebord med 4 stoler, puter og duk(!) for 400 kr, nesten ubrukt oppvaskmaskin for 700 kr, dobbeltseng for 600 kr (hadde stått på et gjesterom og vært brukt ca 10 ganger).

Tar en tur innom den lokale Gjenbruken ca annenhver uke for å se etter bl.a deler til servise og bestikk.

Anonymkode: 9b6bc...df8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare selger jeg,selger alt lokalt. 

Anonymkode: 79bcf...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper deler til porselensservise og kjøper (og selger) klær på Tise, Finn, eBay og Etsy. De få gangene jeg har kjøpt møbler, er det meget gamle møbler. 

Anonymkode: 657a0...87e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kjøper noe brukt, er det ofte på Finn. Kan være en traktor, en skurtresker, en potethøster, en vanningsmaskin, en bil, en PC, et garderobeskap, en telefon. Nesten alltid overvåker jeg bruktmarkedet i lang tid før jeg eventuelt kjøper noe nytt. Impulskjøp driver jeg IKKE med.

Hittil i år har jeg kjøpt nytt for en million, fordi jeg jeg har overvåket bruktmarkedet i flere år uten å finne det jeg trenger, og nå var jeg nødt til å investere fordi det gamle var utslitt.

Jeg driver gådsbruk på fulltid...

Anonymkode: 06640...5c9

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Gressklipper, verktøy og mye annet godis til å ha i garasjen, samt traktor selvfølgelig.

Skrevet

Nå har jeg jobbet på Fretex. Der kom det masse ting inn. Kjøpte julegaver, gaver og m. Men, jeg kjøpte ikke gaver i hytt og pine. Dette var gjennomtenkte ting. 

Så fant jeg masse ting jeg kunne tenkt meg selv. Måtte vurdere. Enden på spørsmålet ble, tar jeg noe inn, så må noe ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått en del lamper og møbler via gis bort på Finn. Kjøpte kjole til bryllup på Tise. Bil kjøpes brukt og sportsutstyr som ski osv. Selger selv barneutstyr som barna har vokst fra.  

Anonymkode: df808...1ad

Skrevet

Det er mye forskjellig:

* Leker, bøker og møbler til klasserommet har jeg fått gratis på Finn.

* Klær

* Møbler

* Elektronikk (må våre i god stand, f.eks fant vi fryseren vår gratis på Finn)

* Bøker

* CDer

* Belter

* Solbriller 

* Bil

* Ting til skolen (dekorasjon, materiell osv)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper ikke så mye brukt, men jeg kjøper strengt tatt ikke så veldog mye nytt heller. Det kan ta lang tid før jef dinner akkurat det jeg vil ha, men mår jeg først finner det så betyr ikke prisen så mye.

Sjelden klær, for jeg liker å prøve klærne før kjøp. Men har kjøpt tre kjoler. To av dem passet ikke.

Det siste jeg kjøpte var noen deler til serviset, altså noen tallerkener.

Har også kjøpt nye batteri til den elektriske gressklipperern. Timg med presise spesifilasjoner er greit å kjøpe usett, da vet jeg jo at det er akkurat den typen som passer.

Jeg kjøper på Finn de gangene jeg kjøper brukt, har aldri prøvd noe annet.

Store møbler kjøper jeg aldri brukt, for jeg har ikke noen måte å frakte dem på. Kjøper jeg nytt i butikk kan man få dem levert.

Anonymkode: 68098...e02

Gjest Polette
Skrevet

Jeg tror en stor prosentandel av alt jeg eier er brukt. Jeg har aldri handlet på Finn, men på bruktbutikker eller jeg har fått ting av familie, venner og naboer. 

Men ikke bøker. Jeg synes det blir mer og mer skitne hvert år som går. Så de låner jeg på biblioteket. 

Skrevet

Kjøper det meste brukt på Finn.no. Er opptatt av gjenbruk. 

Siste tingen jeg kjøpte brukt var en enkeltseng. 800,- betalte jeg. Riktignok ikke på Finn.no, men Facebook marketplace. Fikk den t.o.m levert til min adresse. 

Skrevet

Jeg elsker å kjøpe brukt og kjøper alt mulig brukt så sant det finnes brukt å få kjøpt. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøper alt av klær og sportsutstyr på Finn, bil, båt, pågengsmotor, møbler… I grunn alt unntatt undertøy 😄. 

Elsker å gå på loppemarked også. Facebook Marketplace har jeg kun dårlige erfaringer med. 

• Liker 1
Skrevet

Møblar 

Bøker 

Bil 

Eg nyttar både Finn og bruktbutikkar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...