AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Hei, Vært singel godt over 2 år nå, vært på flere datingsider hvor det naturligvis har blitt noen dates. Det jeg legger merke til er at nesten alle menn jeg matcher med har gamle bilder, gjerne over 10 år gamle av seg selv.. Som om ikke det er nok så har resterende av mannfolkene kun bilder med caps! Var på date for litt siden hvor fyren nektet å ta av capsen, uansett hvor eller hva vi skulle så måtte han ha caps. Alltid den samme sletne capsen også. Forstår ikke? Det ble ikke flere dater enn 4 da vi klaffet dårlig (ikke grunnet capsen), men har tenkt i etterkant hvor langt det måtte gått før jeg hadde fått sett han uten caps 😂 Dating er brutalt, føler jeg famler i blinde fordi personen jeg snakker med er jo aldri personen i virkeligheten. Er jeg bare veldig uheldig her? Har slettet datingappene, jeg tror jeg må møte noen fysisk. Anonymkode: 3992e...5cc 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, Vært singel godt over 2 år nå, vært på flere datingsider hvor det naturligvis har blitt noen dates. Det jeg legger merke til er at nesten alle menn jeg matcher med har gamle bilder, gjerne over 10 år gamle av seg selv.. Som om ikke det er nok så har resterende av mannfolkene kun bilder med caps! Var på date for litt siden hvor fyren nektet å ta av capsen, uansett hvor eller hva vi skulle så måtte han ha caps. Alltid den samme sletne capsen også. Forstår ikke? Det ble ikke flere dater enn 4 da vi klaffet dårlig (ikke grunnet capsen), men har tenkt i etterkant hvor langt det måtte gått før jeg hadde fått sett han uten caps 😂 Dating er brutalt, føler jeg famler i blinde fordi personen jeg snakker med er jo aldri personen i virkeligheten. Er jeg bare veldig uheldig her? Har slettet datingappene, jeg tror jeg må møte noen fysisk. Anonymkode: 3992e...5cc Hvorfor var dere på så mange dater om det ikke klaffet? Anonymkode: 2ca16...c6a
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor var dere på så mange dater om det ikke klaffet? Anonymkode: 2ca16...c6a 4 er ikke mange dater.. Anonymkode: 639cf...957 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor var dere på så mange dater om det ikke klaffet? Anonymkode: 2ca16...c6a Godt spørsmål. Var nok mer at vi såg for hver date at vi var veldig forskjellig og hadde nok ikke fungert godt ilag 😊 Anonymkode: 3992e...5cc
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det jeg legger merke til er at nesten alle menn jeg matcher med har gamle bilder, gjerne over 10 år gamle av seg selv.. Som om ikke det er nok så har resterende av mannfolkene kun bilder med caps! Var på date for litt siden hvor fyren nektet å ta av capsen, uansett hvor eller hva vi skulle så måtte han ha caps. Alltid den samme sletne capsen også. Forstår ikke? Det ble ikke flere dater enn 4 da vi klaffet dårlig (ikke grunnet capsen), men har tenkt i etterkant hvor langt det måtte gått før jeg hadde fått sett han uten caps 😂 Anonymkode: 3992e...5cc Det er dette som kalles hatfishing. Anonymkode: ffcf9...700 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Jeg tror mange menn bare er litt late når det kommer til å lage profiler, de gidder ikke legge inn noe innsats, så sikkert enklere å bruke gamle bilder enn å ta nye, ser masse profiler med helt rævva bilder som virker som om de bare er raska sammen for å fylle bildekvota på appen. Anonymkode: a1a9a...b36 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er dette som kalles hatfishing. Anonymkode: ffcf9...700 Haha, fins det seriøst ett eget ord for det? 😂 Anonymkode: 3992e...5cc
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Menn tar da ikke masse bilder av seg selv eller poserer foran alt mulig, så det er å forvente. Hadde han sett deg uten sminke og pushup da du hisset deg opp over capsen? For alt vi vet foretrekker han caps over solbriller. Etter fire dater er jeg nærmest klar for å gifte meg. Ikke rart du blir sliten av datingen hvis du gir alle du ikke klaffer med så mange sjanser. Anonymkode: ca75e...904
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn tar da ikke masse bilder av seg selv eller poserer foran alt mulig, så det er å forvente. Hadde han sett deg uten sminke og pushup da du hisset deg opp over capsen? For alt vi vet foretrekker han caps over solbriller. Etter fire dater er jeg nærmest klar for å gifte meg. Ikke rart du blir sliten av datingen hvis du gir alle du ikke klaffer med så mange sjanser. Anonymkode: ca75e...904 Du tenker alle damer bruker push up ? Mye sminke? Mellomting med å se normalt ok ut enn å flashe usikkerheten over å være enten tynn i håret eller skallet så til de grader. Anonymkode: bd0ea...d0b
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august Lol å sleetne capser 😂 Gøy. Måten du skriver på sier du har mye sjarm. Det er sikkert mye press på menn sine utsender også. Om du er yngre enn dem prøver de kanskje bare karre til seg yngre med å fake at de også er? Men om dere er ca samme gruppe, kanskje bare selvtilliten. Eller at de lagde profilen for så lenge siden? 😅 Kan jo hende du er heldig på apper men ja, det er virkelig å famle i blinde! Skal også satse på å møte en eller fler? På ekte 😊 Lurt å satse begge steder om man vil beholde appen. Anonymkode: d2a24...a56
Mei88 Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror mange menn bare er litt late når det kommer til å lage profiler, de gidder ikke legge inn noe innsats, så sikkert enklere å bruke gamle bilder enn å ta nye, ser masse profiler med helt rævva bilder som virker som om de bare er raska sammen for å fylle bildekvota på appen. Anonymkode: a1a9a...b36 Å så klager de senere på at de ikke får noen matcher 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg legger merke til er at nesten alle menn jeg matcher med har gamle bilder, gjerne over 10 år gamle av seg selv.. Anonymkode: 3992e...5cc Det kan være to årsaker til dette. 1) Latskap. 2) De vet at de så bedre ut for 10 år siden, og legger derfor bevisst ut gamle bilder fordi de tror det gir dem større sjanse til å få napp. AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på date for litt siden hvor fyren nektet å ta av capsen, uansett hvor eller hva vi skulle så måtte han ha caps. Alltid den samme sletne capsen også. Forstår ikke? Anonymkode: 3992e...5cc Han hadde sikkert måne. Anonymkode: b9636...eab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå