AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Dere damer med lipødem type 4 stadie 3, hvor kjøper dere bukser? Både jeans, turbukser, ja egentlig bukser generelt? Jeg liker hverken slimfit eller alle de som er så "in" som ser ut som en sekk med søm til beina. En bootcut blir også slimfit med lipødem i gradene beskrevet. Djevelens verk er også alle turbuksene med søm rundt, eller halvveis rundt legg og lår. Anonymkode: c727e...c02
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Jeg kjøper mange av mine bukser på Zizzi De har både bukser, jeans, turbukser og aktivitetsbukser. Vent på salg. De har ofte salg. Å kjøre noe derfra til fullpris er ikke nødvendig Anonymkode: b0986...8af
Mei88 Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper mange av mine bukser på Zizzi De har både bukser, jeans, turbukser og aktivitetsbukser. Vent på salg. De har ofte salg. Å kjøre noe derfra til fullpris er ikke nødvendig Anonymkode: b0986...8af Finner lissom ingenting jeg liker der, og 90% er jo slimfit. Eller som sagt en sekk med søm på midten til bein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå