AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Er det noen som har noen tips/ideér til hva som kan brukes der et barn kan sitte oppå noe som en hund trekker? Vi skal ha det litt gøy med barna hvor den ene hunden skal trekke de. Men jeg kommer ikke på noe som barna kan sitte/ligge oppå som er glatt/glatt underlag. Og ja hunden er trent til å dra tunge ting, så det er ikke noe problem for den😊 Det må være noe som fungerer å dra på gress da vi skal være på en mark. Og må være noe som kan kjøpes i fysisk butikk slik at vi kan kjøpe det nå. Er det noen som har noen tips? Kanskje noen andre også har gjort det. Anonymkode: f26fd...4a0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden du skal la hunden trekke barna over hvilket underlag? Det er stor forslkjell på hva som holder på gress, grus, skogbunn osv.. Anonymkode: 9bf0c...0e8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): du skal la hunden trekke barna over hvilket underlag? Det er stor forslkjell på hva som holder på gress, grus, skogbunn osv.. Anonymkode: 9bf0c...0e8 nvm, så etterpå du skrev gress - jeg ville brukt søppelsekker.. Anonymkode: 9bf0c...0e8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): du skal la hunden trekke barna over hvilket underlag? Det er stor forslkjell på hva som holder på gress, grus, skogbunn osv.. Anonymkode: 9bf0c...0e8 Det står jo gress. Anonymkode: b120a...89a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Hva med å ta vinteraktiviteter på vinteren? 🙄 Anonymkode: 5190e...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): nvm, så etterpå du skrev gress - jeg ville brukt søppelsekker.. Anonymkode: 9bf0c...0e8 Haha fort gjort 😂 ja jeg var på tanken på søppelsekk. Det går jo sikkert. Men tenkte på å ha noe som var litt tykkere for å sitte/ligge på Anonymkode: f26fd...4a0
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden https://www.clasohlson.com/no/Akemadrass-115-x-50-x-4,5-cm,-fra-3-ar/p/31-5731-1 Anonymkode: a5328...60c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå