AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Ser stadig reklame for dette, noen som har prøvd? Tenker ikke som trening, men som noe som hjelper med blodsirkulasjon, lymfer og stive ledd. Anonymkode: e9d34...248
Einus Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Tenkte med en gang på vibroplate, men forstår at det ikke er det du mener 😂 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg lurte på det samme, siden jeg hovner veldig opp i leggene etter en dag på jobb. Noen erfaringer? Anonymkode: 2ce0c...56c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Det er jo algoritmer som gir deg reklame for dette, fordi noen vil tjene penger på deg og algoritmene har forstått at du er et mottakelig «offer». Personlig tror jeg at dersom dette virkelig hadde vært noe, så hadde man hørt om det flere steder enn i algoritmerettet reklame. Men er du virkelig interessert er det sikkert lurt å søke opp forskningsartikler om temaet i en database for sånt, eller be chstgpt vurdere det (med beskjed om å være litt skeptisk ettersom det er algoritmerettet reklame. Det har hvertfall reddet meg fra noen bomkjøp meg ting som virker for godt til å være sant. Anonymkode: d8e05...95e
Maskinfører Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Einus skrev (På 4.8.2026 den 0.18): Tenkte med en gang på vibroplate, men forstår at det ikke er det du mener 😂 Hoppetusse 😂
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Einus skrev (På 4.8.2026 den 0.18): Tenkte med en gang på vibroplate, men forstår at det ikke er det du mener 😂 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hoppetusse 😂 Fins det ikke et forum for menn der dere kan diskutere slike ting? Anonymkode: a9b4f...ad9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå