AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:02 #1 Skrevet mandag kl. 21:02 Hei. Jeg er en figur som er veldig glad i klær som er glatt og myk. Foreksempel sateng bluse.. opplever dere som jobber i butikken at det kommer menn som kjøper dameklær til seg selv? Jeg føler meg til tider så utrolig dom og flau!😆 Anonymkode: 1d53d...646
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:16 #2 Skrevet mandag kl. 21:16 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei. Jeg er en figur som er veldig glad i klær som er glatt og myk. Foreksempel sateng bluse.. opplever dere som jobber i butikken at det kommer menn som kjøper dameklær til seg selv? Jeg føler meg til tider så utrolig dom og flau!😆 Anonymkode: 1d53d...646 Bare si du skal kjøpe til dama. Anonymkode: a0f4f...ee9
Morpheus Skrevet mandag kl. 23:08 #3 Skrevet mandag kl. 23:08 Rart det der at noen menn skal være så hysterisk på det der. Mens kvinner gir blanke om de kjøper noen herreklær til seg selv. Hvis jeg kom hjem med en t-skjorte som jeg likte og funnnet ut senere at den er merket som en kvinnemodell, hadde jeg ikke brydd meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå