AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:30 #1 Skrevet mandag kl. 18:30 Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn! Andre som har det slik? Anonymkode: 2ea9d...73b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:51 #2 Skrevet mandag kl. 19:51 Har det egentlig motsatt 😅 Trening er mitt «fristed» der det kun handler om trening. Da har jeg hodetelefonene på og er i min egen verden. Å skulle trene sammen med noen, ville bare vært forstyrrende. Anonymkode: 5e95b...196 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:59 #3 Skrevet mandag kl. 19:59 Trening er mitt fristed. Kona maser om at vi skal trene sammen, men det er noe jeg vil gjøre alene. Anonymkode: a6176...a95 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:48 #4 Skrevet mandag kl. 21:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn! Andre som har det slik? Anonymkode: 2ea9d...73b Har du så mye barnefri at det kan brukes på trening sammen? Heldiggris Anonymkode: 39f56...a39
Sofakona Skrevet tirsdag kl. 06:11 #5 Skrevet tirsdag kl. 06:11 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn! Andre som har det slik? Anonymkode: 2ea9d...73b Så dere har tid til å trene samme og barnefri etterpå...på en hverdag? Da er dere heldig. Hjemmekontor og barnehagen?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:24 #6 Skrevet tirsdag kl. 08:24 Sofakona skrev (2 timer siden): Så dere har tid til å trene samme og barnefri etterpå...på en hverdag? Da er dere heldig. Hjemmekontor og barnehagen? Vi har hver våre «store» barn, som er omtrent halvparten av tiden hos sine mødre/fedre. Blir masse tid til kos i disse ukene! Anonymkode: 2ea9d...73b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:53 #7 Skrevet tirsdag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trening er mitt fristed. Kona maser om at vi skal trene sammen, men det er noe jeg vil gjøre alene. Anonymkode: a6176...a95 Samme her... Er på mitt aller mest asosiale når jeg er på joggetur eller på gymmen... 😅 Stenger verden ute med musikk i øret. Anonymkode: fab36...4d1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:52 #8 Skrevet tirsdag kl. 12:52 Har til gode å treffe dame som løfter det samme, så en trener alene. Øktene blir for mye av og på med vekter om makkeren er svakkere. Det holder med å ta på og så av når en trener de ulike øvelsene. Er du dame som benker 150+, bøyer med 220 og oppover, og syns markløft er livet, da ses vi på trening. Om ikke, hyggelig å kjenne deg, men å trene sammen, nope. Liker å gå tur. Nå kommer svarene.... Anonymkode: 6dac7...624
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:58 #9 Skrevet tirsdag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn! Andre som har det slik? Anonymkode: 2ea9d...73b Synes det høres veldig masete ut. Nej takk Anonymkode: 072e5...064
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:01 #10 Skrevet tirsdag kl. 13:01 Det er hyggelig å trene sammen, men jeg er nok mest glad i å bruke det som egentid for meg selv. Liker å være i egen boblenpå trening, snakker lite med andre. Jeg blir ikke spesielt mer tent av det heller, men tenningen er heldigvis på topp fra før 🤭 Vi er der samtidig iblant om det passer sånn. Men gjør ikke øvelser samtidig pga ulik belastning, bortsett fra at han iblant er min spotter. Er vi der samtidig er vi bare i samme lokale. Ellers synes jeg det blir for mye venting. Anonymkode: de3ed...e5b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:41 #11 Skrevet tirsdag kl. 20:41 Nei, jeg har fokus på treninga og lite annet... Anonymkode: 380cb...def
Christina82 Skrevet onsdag kl. 01:09 #12 Skrevet onsdag kl. 01:09 Ryddet for tulleinnlegg. Christina82, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå