Gå til innhold

Trene sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn!

Andre som har det slik?

Anonymkode: 2ea9d...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det egentlig motsatt 😅

Trening er mitt «fristed» der det kun handler om trening. Da har jeg hodetelefonene på og er i min egen verden. Å skulle trene sammen med noen, ville bare vært forstyrrende.

Anonymkode: 5e95b...196

• Liker 4
Skrevet

Trening er mitt fristed. Kona maser om at vi skal trene sammen, men det er noe jeg vil gjøre alene.

Anonymkode: a6176...a95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er så utrolig sexy å trene sammen med dama og så vet en hva som skjer når en kommer hjem. Alltid deilig sex om vi begge har barnefri. Blir så kåt av å høre hun puste og se røde kinn!

Andre som har det slik?

Har du så mye barnefri at det kan brukes på trening sammen? Heldiggris

Anonymkode: 39f56...a39

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Andre som har det slik?

Så dere har tid til å trene samme og barnefri etterpå...på en hverdag? Da er dere heldig. Hjemmekontor og barnehagen?

Skrevet
Sofakona skrev (2 timer siden):

Så dere har tid til å trene samme og barnefri etterpå...på en hverdag? Da er dere heldig. Hjemmekontor og barnehagen?

Vi har hver våre «store» barn, som er omtrent halvparten av tiden hos sine mødre/fedre. Blir masse tid til kos i disse ukene!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Trening er mitt fristed. Kona maser om at vi skal trene sammen, men det er noe jeg vil gjøre alene.

Anonymkode: a6176...a95

Samme her... Er på mitt aller mest asosiale når jeg er på joggetur eller på gymmen... 😅 Stenger verden ute med musikk i øret. 

Anonymkode: fab36...4d1

• Liker 1
Skrevet

Har til gode å treffe dame som løfter det samme, så en trener alene. 

Øktene blir for mye av og på med vekter om makkeren er svakkere. Det holder med å ta på og så av når en trener de ulike øvelsene.

Er du dame som benker 150+, bøyer med 220 og oppover, og syns markløft er livet, da ses vi på trening. Om ikke, hyggelig å kjenne deg, men å trene sammen, nope.

Liker å gå tur.

Nå kommer svarene....

Anonymkode: 6dac7...624

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Andre som har det slik?

Synes det høres veldig masete ut. Nej takk 

Anonymkode: 072e5...064

Skrevet

Det er hyggelig å trene sammen, men jeg er nok mest glad i å bruke det som egentid for meg selv. Liker å være i egen boblenpå trening, snakker lite med andre. Jeg blir ikke spesielt mer tent av det heller, men tenningen er heldigvis på topp fra før 🤭

Vi er der samtidig iblant om det passer sånn. Men gjør ikke øvelser samtidig pga ulik belastning, bortsett fra at han iblant er min spotter. Er vi der samtidig er vi bare i samme lokale. Ellers synes jeg det blir for mye venting.

Anonymkode: de3ed...e5b

Skrevet

Nei, jeg har fokus på treninga og lite annet... 

Anonymkode: 380cb...def

Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...