AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Av en eller annen grunn får jeg bedre kontakt med ikke vestlige utlendinger, enn etniske nordmenn. Men jeg forstår ikke hvorfor, jeg er bare meg selv. Kan jeg ha en personlighet som passer bedre utlendinger? Anonymkode: f0394...981 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Vestlige folk er mer innesluttet og selvregulert. I resten av verden lever man mer i nuet, på impuls, ingen tanke. Anonymkode: 4ad44...a54 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Villebarepratelitt ville aldri i livet blitt en kampanje i mesteparten av verden. Det er bare her vi har kommet til et punkt der normal sosial omgang har blitt unormalt Anonymkode: ec62a...79d 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Jeg tror kanskje du overtolker. Anonymkode: 3b85b...35b
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror kanskje du overtolker. Anonymkode: 3b85b...35b Jeg merker jo selv hvem jeg får best kontakt med. Anonymkode: f0394...981 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg merker jo selv hvem jeg får best kontakt med. Anonymkode: f0394...981 Men det trenger ikke bety at de føler det på samme måte, det kan være så enkelt at du bare liker deres væremåte bedre enn mange norskes væremåte. Anonymkode: 3b85b...35b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det trenger ikke bety at de føler det på samme måte, det kan være så enkelt at du bare liker deres væremåte bedre enn mange norskes væremåte. Anonymkode: 3b85b...35b Hvor har jeg skrevet at de føler det samme? Anonymkode: f0394...981 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Skjønner hva du mener, ts. Jeg er litt sånn selv. Opp gjennom årene føler jeg at jeg har fått enklere kontakt med mennesker bare utenfor Skandinavia. Føler man ikke skal langt før folk er litt mer åpne. Er ganske åpen selv og ikke redd for å vise følelser, og tenker jeg går best sammen med de som er lik meg selv der. Kanskje du er det samme? Generelt går jeg ikke så godt sammen med en veldig stereotypisk nordmann for eksempel 😅 Anonymkode: 6801c...c00 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Eller det er noe de vil ha fra deg. Ikke alle men mange er manipulerende. Anonymkode: 2c4f6...854 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller det er noe de vil ha fra deg. Ikke alle men mange er manipulerende. Anonymkode: 2c4f6...854 OMG🤣🤣🤣 Anonymkode: 6f538...c03 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Du skal ikke se bort fra at det blir en selvforsterkende effekt? Du fascineres av det du oppfatter som denne effekten, og bevisst eller ubevisst oppsøker og bidrar til situasjoner som eventuelt bekrefter din oppfatning? Anonymkode: 88870...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Av en eller annen grunn får jeg bedre kontakt med ikke vestlige utlendinger, enn etniske nordmenn. Men jeg forstår ikke hvorfor, jeg er bare meg selv. Kan jeg ha en personlighet som passer bedre utlendinger? Anonymkode: f0394...981 Sånn er jeg også. Aner ikke hvorfor men slik har det alltid vært. Anonymkode: ae17b...76f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august De ser på deg som enkel( mest sannsynlig ei hore). Anonymkode: 3edc7...f60
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): De ser på deg som enkel( mest sannsynlig ei hore). Anonymkode: 3edc7...f60 Dette var dagens mest idiotiske svar. Anonymkode: f0394...981 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du skal ikke se bort fra at det blir en selvforsterkende effekt? Du fascineres av det du oppfatter som denne effekten, og bevisst eller ubevisst oppsøker og bidrar til situasjoner som eventuelt bekrefter din oppfatning? Anonymkode: 88870...9a3 De kommer til meg også. Anonymkode: f0394...981
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Nordmenn er så innesluttet og som noen over meg skriver normal sosial omgang har blitt unormalt her i landet. Utlendinger generelt er mer åpen/sosial så naturligvis enklere å holde samtale gående med. Vi er jo tross alt sosiale dyr som TRENGER andre mennesker Anonymkode: e469c...3fe 4
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Har neppe noe med deg å gjøre i det hele tatt, men handler om hvor pågående de er. Jeg unngår enkelte vestlige nasjonaliteter, fordi det er pågående kulturer, der du kun skal ha et individ som er litt mer pågående enn deres normal før man har et kjempeproblem.. Anonymkode: f1bc2...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller det er noe de vil ha fra deg. Ikke alle men mange er manipulerende. Anonymkode: 2c4f6...854 Det er mange etnisk norske og, så hva er poenget? Anonymkode: 3b85b...35b
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Har samme erfaring som deg. Har færre norske venner enn venner med utenlandsk opprinnelse, til tross for at jeg har bodd hele livet mitt i Norge. Synes det er vanskelig å få norske venner, da de fleste allerede har etablerte vennegjenger fra ungdomsskolen. Er dog «bare» 50 % norsk, så det har sikkert noe å si. Men likevel… Anonymkode: d1b89...c7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå