AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Blitt sammen med en fyr og vi har vært en greie i 9 mnd nå. Men det er en hake her - han etterlater avførings merker på lakenet. JEG VET! Før dere hyler - han er ikke urenslig ellers, dusjer ofte og lukter godt. Pusser tenner og alt sånt, så derfor skjønner jeg ikke hvor det kommer fra ? Er verst når vi har samleie og han ligger og svetter, for da blir han nok svett på rygg og nedover gjennom der, som gjør det lettere og lage merker. Men når vi dusjer så ser det ikke ut som han vasker seg godt inni der ? Men han er aldri urenslig nedentil eller vært noe ubehag når jeg går ned på han. Han er verdens snilleste og dette føler jeg er et "teit" problem mtp at han ikke er en urenslig person eller at det er noe problematisk på den fronten der. Han har det ryddig og rent hjemme hos seg også for å være mann, for å nevne det. Men han er så snill, generøs, sympatisk osv.. Snilleste jeg har møtt. Vi bor ikke sammen, men tenker og flytte sammen på sikt. Men hvordan ta det opp med han på en fin måte og evt vente til vi flytter i lag? Anonymkode: 9bc55...0d8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Bare si det, herlighet, 9 mnd er jo sjukt lenge å vente! Anonymkode: 5934b...f24
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner ikke helt... Han må jo være klar over dette selv? Anonymkode: 4abb6...b13 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det første jeg tenker, er at han må tørke seg bedre etter at han har vært på do. Anonymkode: 95584...518 1
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #5 Skrevet 47 minutter siden Selvfølgelig er han ikke renslig hvis det er avføringsmerker etter han på lakenet. Da verken tørker eller vasker han seg godt nok. Det er det ekleste. Det har jeg aldri vært borti, bortsett fra i jobben min i hjemmesykepleien. Æsj. Anonymkode: 47295...e1f
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #6 Skrevet 44 minutter siden Du tror ikke han sniker seg til å klø bak etter sex eller lignende og bruker lakenet? Anonymkode: d158c...7e6
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #7 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror ikke han sniker seg til å klø bak etter sex eller lignende og bruker lakenet? Anonymkode: d158c...7e6 Nei, for har lakenet mitt såpass stramt at det skal godt gjøre 🤣Også er det en tidelig strek, så om det er svette som er rent ned eller han har dratt seg oppover vet jeg ikke! Anonymkode: 9bc55...0d8
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #8 Skrevet 40 minutter siden Ta det opp med han. Ikke gjør det til en flau greie, det kan være medisinske årsaker til at det skjer. Men han er nok helt sikkert klar over det selv og, så rart han ikke passer på og bytter laken f.eks. Anonymkode: d9563...ada
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #9 Skrevet 36 minutter siden Hvordan lot du det bli sex, del to, om du oppdaget bæsj etter/under første gang dere hadde sex? Også: «snill» er et minimumskrav til «anstendig menneske». Det er ikke et pluss hos noen. Minimumskrav. Det er in hos såkalte «alfa males» (aka menn som dyrker menn som andrew Tate og lignende voldtektsmenn/menn som hater kvinner å med vilje ikke vaske seg eller tørke seg i baken. Du har trolig pådratt deg en slik.) Ja, du kan ta det opp, men han gjør jo ting feil som et barn på 3-4 forventes kunne. Det er ikke slik at han ikke godt vet at han går rundt med bæsj slengende rundt. Så å ta det opp er bortkastet - dette er villet, bevist handling. Bare dump. Og sett høyere minimumskrav. Anonymkode: e0f01...046 1
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #10 Skrevet 27 minutter siden Men du helt seriøst at dere har vært sammen i 9 måneder, og så er det ingen av dere som har nevnt det når det skjer jevnlig? Det er det rareste jeg har hørt. Han må da være klar over det selv, og han er også klar over at du vet det. Jeg må ærlig si at hvis dere begge har såpass elendige kommunikasjonsferdigheter, kan jeg ikke skjønne hvordan et forhold skal kunne fungere. Det kan jo hende han har mageproblemer, men det er kjemperart om han ikke har sagt det til deg etter så mange måneder. Anonymkode: 49908...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå