Gå til innhold

Brilleabonnement barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Vi har en aktiv gutt med briller som ofte må ha nye pga skader. Vi får brillestøtte fra nav, men det er likevel snakk om et betydelig beløp hver gang briller knekker, knuser eller glass må skiftes ut. I tillegg må han ha solbriller med styrke, så vi bruker en del på briller i året. Vurderer nå abonnement, men hvilke erfaringer har andre med dette? Jeg skjønner at totalkostnaden ofte kam bli høyere, men ærlig talt tar jeg heller et fast beløp i måneden for litt høyere pris enn plutselige utgifter på tusenvis av kroner.

Anonymkode: 3c27a...6d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare se på kostanden og hva det står i reglene. Altså hva dekker abonnementet? Hvor ofte? Er det eks regler på styrke? Hvem type innfatning? Ofte står ting med liten skrift og ofte kan dette bli dyrere en å kjøpe vanlig 

Kan eks dette dekkes av ferie forsikring? Eller annen type forsikring?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dekker abonnementet brilletypen dere må ha? Moren min har så spesielt syn at hun ikke kan få abonnement. Har en venninne som er veldig fornøyd med abonnement, men hun har mer normalt syn og ikke behov for spesielle glass/styrke/prismer.

Anonymkode: 35a40...f44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brilleabonnement til barn er genialt. Noen har egenandel på skader, men summen pr skade blir mye lavere enn å betale for skadet brille hver gang. Nav dekker ikke abonnement, så brille med nav støtte må betales utenom. Ingen begrensninger på glass hos Synsam iallefall😊

Anonymkode: 2ccb9...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...