AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Du som nå er sykemeldt. Anonymkode: 8f355...f7c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden 50% sykemeldt nå, men har vært 100% sykemeldt ett år. Årsaken er kreft og behandling for dette. Anonymkode: 69c5d...731 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Kronisk migrene. Virker heldigvis som om behandling hjelper nå etter at jeg var hos nevrolog, så jeg har et håp om at det snart er historie! Anonymkode: 43107...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Lenge siden jeg var sykemeldt, men diagnosen var alltid akutt alvorlig astma, en diagnose som etterhvert førte til yrkesskadeerstatning og uførhet. Anonymkode: 9b4e6...6b0
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Jeg er sykemeldt nå for kraftig forverring av kronisk migrene. Anonymkode: de9cc...22a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Utbrent. Etter 10 års forhold med en mann som psykisk og fysisk misthandlet meg, og deretter 5 års kamp for at barna skulle slippe unna mennesket. Han sitter endelig i fengsel nå heldigvis. Jeg har fått kptsd, i år er det fire år siden jeg ble sykemeldt. (Er vel sånn sett komt til aap nå. Håper å komme tilbake i arbeid en dag.) Anonymkode: 5b4e4...579 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Utbrent/panikkangst/dårlig psyke. Er i bedring men har ikke overskudd til jobb. Har også kroniske smerter/ kan ikke løfte tyngre ting og er ganske begrenset. Men jeg føler at jeg er i bedring. Vært sykmeldt 100% sammenhengende siden april. Anonymkode: f9aa8...0b8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Covidutløst kronisk migrene. Er riiiiiiimelig lei av å ha vondt nå! Livskvaliteten er ikke akkurat på topp. Er innom kontoret og spiser lunsj med kollegaene mine av og til, savner dem. Anonymkode: d95b8...d5f
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Utbrent/uklar psykisk årsak. Greier å stå i 60% jobb, men mer enn det greier jeg ikke for tiden. Vanskelig å kjenne når det skal gå bedre med mer jobb, men har hjelp av psykolog og lege i prosessen hvertfall. Anonymkode: 943a0...0ac
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Operasjon. Har justert/fikset litt greier i skjelettet. 100% sykmeldt inntil videre. Anonymkode: eca86...cb5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du som nå er sykemeldt. Anonymkode: 8f355...f7c Polynevropati, tatt tid å finne ut av hva smertene kommer av og nå utprøving av medisin og dose. 80% sykemeldt. Anonymkode: fac20...ed9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden Trappet opp etter et par uker med 100% sykemelding etter et heftig fall med indre blødninger/hematom I rompen😂 Satser på at 30% holder den neste mnd Anonymkode: 9a0c3...400
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Proteseoperasjon i kneet/er under rehabilitering på rehabiliteringssenter. Har i tillegg en god del muskel/skjelett plager og smerter grunnet annen sykdom. Men gleder meg vilt til å komme tilbake på jobb og treffe kollegaer og føle at jeg bidrar litt igjen ❤️ Anonymkode: 5494c...299
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #14 Skrevet 33 minutter siden Brokk i tarmen. I tillegg har jeg urininkontinens som innebærer at jeg lekker urin. Når det blir veldig varmt så stinker det av meg:( Vanskelig å være åpen om akkurat dette. Anonymkode: ca089...6c5
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #15 Skrevet 28 minutter siden Plantar fasciit. Jobber i et yrke der det er vanskelig å tilrettelegge, så da blir det sykemelding. Har forsøkt meg litt tilbake, men det blir bare verre igjen. sykemeldt på 10. mnd nå…. Anonymkode: 7fec6...399 1
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #16 Skrevet 22 minutter siden Var sykemeldt mange uker etter at jeg hadde operasjon hvor livmor, livmorhals og eggledere ble fjernet. Det krevde en meget forsiktig opptrening. Anonymkode: 9cab1...33e
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #17 Skrevet 21 minutter siden 50% sjukemeldt no i 3 mnd pga MS som for min del fører til kognitiv fatigue. Får vondt i hovudet i fleire timar og blir veldig trøytt dei dagane eg er på jobb og sit foran PC, men ynskjer å jobbe 50% pga det sosiale, at eg likar jobben min og for å føle at eg bidrar. Anonymkode: 8ac60...891
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #18 Skrevet 4 minutter siden ble sykemeldt for plantar facitt. Operert for dette to ganger, mislykket. Er nå 50% sykemeldt og skal over på aap og omskolering Anonymkode: ef848...212
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #19 Skrevet 2 minutter siden Migrene og ryggsmerter. Kognitiv svikt i form av hukommelsestap , vanskeligheter med virkelighetsforståelse pga langvarig psykisk mishandling. Blir gradvis bedre Anonymkode: 7e982...33a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå