Gå til innhold

Hva er du sykemeldt for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som nå er sykemeldt. 

Anonymkode: 8f355...f7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

50% sykemeldt nå, men har vært 100% sykemeldt ett år. Årsaken er kreft og behandling for dette. 

Anonymkode: 69c5d...731

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kronisk migrene. Virker heldigvis som om behandling hjelper nå etter at jeg var hos nevrolog, så jeg har et håp om at det snart er historie!

Anonymkode: 43107...7ac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg var sykemeldt, men diagnosen var alltid akutt alvorlig astma, en diagnose som etterhvert førte til yrkesskadeerstatning og uførhet.  

Anonymkode: 9b4e6...6b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykemeldt nå for kraftig forverring av kronisk migrene. 

Anonymkode: de9cc...22a

AnonymBruker
Skrevet

Utbrent. Etter 10 års forhold med en mann som psykisk og fysisk misthandlet meg, og deretter 5 års kamp for at barna skulle slippe unna mennesket. Han sitter endelig i fengsel nå heldigvis. Jeg har fått kptsd, i år er det fire år siden jeg ble sykemeldt. (Er vel sånn sett komt til aap nå. Håper å komme tilbake i arbeid en dag.)

Anonymkode: 5b4e4...579

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Utbrent/panikkangst/dårlig psyke. Er i bedring men har ikke overskudd til jobb. Har også kroniske smerter/ kan ikke løfte tyngre ting og er ganske begrenset. Men jeg føler at jeg er i bedring. Vært sykmeldt 100% sammenhengende siden april.

Anonymkode: f9aa8...0b8

AnonymBruker
Skrevet

Covidutløst kronisk migrene. Er riiiiiiimelig lei av å ha vondt nå! Livskvaliteten er ikke akkurat på topp. Er innom kontoret og spiser lunsj med kollegaene mine av og til, savner dem.

Anonymkode: d95b8...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Utbrent/uklar psykisk årsak. Greier å stå i 60% jobb, men mer enn det greier jeg ikke for tiden. Vanskelig å kjenne når det skal gå bedre med mer jobb, men har hjelp av psykolog og lege i prosessen hvertfall. 

Anonymkode: 943a0...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Operasjon. Har justert/fikset litt greier i skjelettet. 100% sykmeldt inntil videre.

Anonymkode: eca86...cb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du som nå er sykemeldt. 

Anonymkode: 8f355...f7c

Polynevropati, tatt tid å finne ut av hva smertene kommer av og nå utprøving av medisin og dose. 80% sykemeldt. 

Anonymkode: fac20...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Trappet opp etter et par uker med 100% sykemelding etter et heftig fall med indre blødninger/hematom I rompen😂

Satser på at 30% holder den neste mnd 

Anonymkode: 9a0c3...400

AnonymBruker
Skrevet

Proteseoperasjon i kneet/er under rehabilitering på rehabiliteringssenter. Har i tillegg en god del muskel/skjelett plager og smerter grunnet annen sykdom. Men gleder meg vilt til å komme tilbake på jobb og treffe kollegaer og føle at jeg bidrar litt igjen ❤️

Anonymkode: 5494c...299

Skrevet

Brokk i tarmen. I tillegg har jeg urininkontinens som innebærer at jeg lekker urin. Når det blir veldig varmt så stinker det av meg:( 

Vanskelig å være åpen om akkurat dette.

Anonymkode: ca089...6c5

Skrevet

Plantar fasciit. Jobber i et yrke der det er vanskelig å tilrettelegge, så da blir det sykemelding. Har forsøkt meg litt tilbake, men det blir bare verre igjen. sykemeldt på 10. mnd nå….

Anonymkode: 7fec6...399

• Hjerte 1
Skrevet

Var sykemeldt mange uker etter at jeg hadde operasjon hvor livmor, livmorhals og eggledere ble fjernet. Det krevde en meget forsiktig opptrening. 

Anonymkode: 9cab1...33e

Skrevet

50% sjukemeldt no i 3 mnd pga MS som for min del fører til kognitiv fatigue. Får vondt i hovudet i fleire timar og blir veldig trøytt dei dagane eg er på jobb og sit foran PC, men ynskjer å jobbe 50% pga det sosiale, at eg likar jobben min og for å føle at eg bidrar. 

Anonymkode: 8ac60...891

Skrevet

ble sykemeldt for plantar facitt. Operert for dette to ganger, mislykket. Er nå 50% sykemeldt og skal over på aap og omskolering

Anonymkode: ef848...212

Skrevet

Migrene og ryggsmerter. Kognitiv svikt i form av hukommelsestap , vanskeligheter med virkelighetsforståelse pga langvarig psykisk mishandling. 
Blir gradvis bedre 

Anonymkode: 7e982...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...