AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august 50% sykemeldt nå, men har vært 100% sykemeldt ett år. Årsaken er kreft og behandling for dette. Anonymkode: 69c5d...731 9
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Kronisk migrene. Virker heldigvis som om behandling hjelper nå etter at jeg var hos nevrolog, så jeg har et håp om at det snart er historie! Anonymkode: 43107...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Lenge siden jeg var sykemeldt, men diagnosen var alltid akutt alvorlig astma, en diagnose som etterhvert førte til yrkesskadeerstatning og uførhet. Anonymkode: 9b4e6...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Jeg er sykemeldt nå for kraftig forverring av kronisk migrene. Anonymkode: de9cc...22a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Utbrent. Etter 10 års forhold med en mann som psykisk og fysisk misthandlet meg, og deretter 5 års kamp for at barna skulle slippe unna mennesket. Han sitter endelig i fengsel nå heldigvis. Jeg har fått kptsd, i år er det fire år siden jeg ble sykemeldt. (Er vel sånn sett komt til aap nå. Håper å komme tilbake i arbeid en dag.) Anonymkode: 5b4e4...579 9
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Utbrent/panikkangst/dårlig psyke. Er i bedring men har ikke overskudd til jobb. Har også kroniske smerter/ kan ikke løfte tyngre ting og er ganske begrenset. Men jeg føler at jeg er i bedring. Vært sykmeldt 100% sammenhengende siden april. Anonymkode: f9aa8...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Covidutløst kronisk migrene. Er riiiiiiimelig lei av å ha vondt nå! Livskvaliteten er ikke akkurat på topp. Er innom kontoret og spiser lunsj med kollegaene mine av og til, savner dem. Anonymkode: d95b8...d5f
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Utbrent/uklar psykisk årsak. Greier å stå i 60% jobb, men mer enn det greier jeg ikke for tiden. Vanskelig å kjenne når det skal gå bedre med mer jobb, men har hjelp av psykolog og lege i prosessen hvertfall. Anonymkode: 943a0...0ac
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Operasjon. Har justert/fikset litt greier i skjelettet. 100% sykmeldt inntil videre. Anonymkode: eca86...cb5
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du som nå er sykemeldt. Anonymkode: 8f355...f7c Polynevropati, tatt tid å finne ut av hva smertene kommer av og nå utprøving av medisin og dose. 80% sykemeldt. Anonymkode: fac20...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Trappet opp etter et par uker med 100% sykemelding etter et heftig fall med indre blødninger/hematom I rompen😂 Satser på at 30% holder den neste mnd Anonymkode: 9a0c3...400
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Proteseoperasjon i kneet/er under rehabilitering på rehabiliteringssenter. Har i tillegg en god del muskel/skjelett plager og smerter grunnet annen sykdom. Men gleder meg vilt til å komme tilbake på jobb og treffe kollegaer og føle at jeg bidrar litt igjen ❤️ Anonymkode: 5494c...299 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Brokk i tarmen. I tillegg har jeg urininkontinens som innebærer at jeg lekker urin. Når det blir veldig varmt så stinker det av meg:( Vanskelig å være åpen om akkurat dette. Anonymkode: ca089...6c5 7
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Plantar fasciit. Jobber i et yrke der det er vanskelig å tilrettelegge, så da blir det sykemelding. Har forsøkt meg litt tilbake, men det blir bare verre igjen. sykemeldt på 10. mnd nå…. Anonymkode: 7fec6...399 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Var sykemeldt mange uker etter at jeg hadde operasjon hvor livmor, livmorhals og eggledere ble fjernet. Det krevde en meget forsiktig opptrening. Anonymkode: 9cab1...33e 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august 50% sjukemeldt no i 3 mnd pga MS som for min del fører til kognitiv fatigue. Får vondt i hovudet i fleire timar og blir veldig trøytt dei dagane eg er på jobb og sit foran PC, men ynskjer å jobbe 50% pga det sosiale, at eg likar jobben min og for å føle at eg bidrar. Anonymkode: 8ac60...891
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august ble sykemeldt for plantar facitt. Operert for dette to ganger, mislykket. Er nå 50% sykemeldt og skal over på aap og omskolering Anonymkode: ef848...212 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Migrene og ryggsmerter. Kognitiv svikt i form av hukommelsestap , vanskeligheter med virkelighetsforståelse pga langvarig psykisk mishandling. Blir gradvis bedre Anonymkode: 7e982...33a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august Fatigue på grunn av kreftbehandling gjennom 10 år. Jeg har stått i jobb fram til nå, men nå har jeg gått så grundig på felgen at jeg tror det blir veldig langvarig. Anonymkode: 2a286...cc0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå