AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Sykelig opptatt av å være med barnebarna på julaften, son egen bursdag, og 17. Mai. Barnas avslutninger, bursdager, eller våre bursdager har liksom ingenting å si. Blir spurt om å passe hund, men han kan ikke finne tid til å mate vår katt. Han kommer innom, men kun når han har besøk. Jeg ønsker at min manns foreldre skal overta litt av rollen han har tildelt seg selv, for det er de som tilbyr seg å være barnevakt, som henter sykt barn i barnehagen når jeg har noe viktig på jobb, og som barna selv stikker innom når de sier de drar for å besøke venner. Min manns far har ytret et ønske om å være julenisse, men jeg vet min far forventer at han skal være. Og det skal nevnes at min far ikke var viktig for meg i oppveksten og at han synes yngstejenta er kjedelig fordi hun er liten og jente og bare bryr seg om min førstefødte (sønn). Anonymkode: 957eb...a1c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Snakk med ham, eller skriv et åpenhjertig brev der du beskriver hvordan det føles. Anonymkode: df132...81a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå