Gå til innhold

Hvilken elbil er den fineste? 🚗

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange virkelige stygge elbiler, men hvilken er den fineste?
Jeg holder en knapp på NIO 🥰 den ser så morsk og rå ut

IMG_2850.jpeg

Anonymkode: a9e62...e16

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zeekr 007 GT ser traust ut på bilder, men er veldig fin i virkeligheten:

arenaev_003.jpg

Den nyeste MONA har et dokumentert langdistanseforbruk på vanvittig lave 0,8 kWt/100 km, helt sinnsykt takket være ny motorteknologi. Aerodynamisk og pen er den også:

images?q=tbn:ANd9GcRXlespIKOjQpEiT5hVYSE

Anonymkode: 9fb5c...11b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

arenaev_003.jpg

Den nyeste MONA har et dokumentert langdistanseforbruk på vanvittig lave 0,8 kWt/100 km, helt sinnsykt takket være ny motorteknologi. Aerodynamisk og pen er den også:

images?q=tbn:ANd9GcRXlespIKOjQpEiT5hVYSE

Det er en kjempefin bil og ladehastigheten er jo helt utrolig. Har dette som min neste elbil. 

Anonymkode: 31336...788

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forbruket er nok rundt 8-9kWh/100km... Med det forbruket hadde den gått fra Oslo og halvveis til Kina før man trengte å lade. 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (18 minutter siden):

Forbruket er nok rundt 8-9kWh/100km... Med det forbruket hadde den gått fra Oslo og halvveis til Kina før man trengte å lade. 

Ja, oops, har ikke de nye målene helt inne ennå, som du ser. Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Mercedes CLE og CLA, men gud for en pris…!

Anonymkode: 5cb3f...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Mercedes EQE er veldig fin. 

Anonymkode: 008a2...930

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en Nissan Micra, og jeg ble overrasket over hvor kul den var IRL. Synes ikke bilder gjengir det noe særlig bra. 

Anonymkode: cd407...07e

AnonymBruker
Skrevet

Dette er sikkert som å bane i kirken men jeg synes Tesla model 3 er pene 😅 Både model X og model Y er litt for store og bulkete, og model S er for lang og stor, men model 3 er fin. Ligger også fint nærme nok veien, gir en god kjøreopplevelse. Jeg liker også at Teslaer ikke har radiatorgrill, da den verken later som den ønsker å se ut som tradisjonell drivstoffbil, eller gjenbruker karoseriet bygd for drivstoffbil. 

Anonymkode: eba04...117

• Liker 2
Skrevet

id Buzz 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (9 minutter siden):

id Buzz 😊 

Må si meg enig der. Alle andre elbiler ser så… elbil ut 😅

Anonymkode: 2faad...0c1

Skrevet

- Hyundai Ioniq 5 og 6

- Mazda 6e

- Opel Corsa (som jeg selv kjører), Opel Mokka og Opel Astra. 

Skrevet
Mardina skrev (14 timer siden):

- Hyundai Ioniq 5 og 6

- Mazda 6e

- Opel Corsa (som jeg selv kjører), Opel Mokka og Opel Astra. 

Astra? Det er ikke en fin bil. Der har jo designerne bommet fullstendig innvendig. Hva er greia med den store midtkonsollen, noe som ligner på en kardangtunell bak, og nitrist interiør som ligner billigbil-segmentet fra tidlig 2010

• Liker 1
Skrevet (endret)
newman01 skrev (5 timer siden):

Astra? Det er ikke en fin bil. Der har jo designerne bommet fullstendig innvendig. Hva er greia med den store midtkonsollen, noe som ligner på en kardangtunell bak, og nitrist interiør som ligner billigbil-segmentet fra tidlig 2010

Jeg synes det er en fin bil. Det var det ts spurte om. 

Det finnes elbiler på markedet, som ser 10 ganger verre ut. Toyota bZ4x er et eksempel på det. Rattet er klumpete og stygt, infotainment-skjermen foran fører ser ut som en mobiltelefon med ører, som bare er slengt på dashbordet. Resten av dashbordet ser helt jævlig ut også. I tillegg til at bilen ser jævlig ut utvendig. 

Så Astra er sbsolutt ikke den styggeste bilen på markedet. Det er mange andre bilmerker som fortjener den tittelen. 

Endret av Mardina
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er en fin bil. Det var det ts spurte om. 

Det finnes elbiler på markedet, som ser 10 ganger verre ut. Toyota bZ4x er et eksempel på det. Rattet er klumpete og stygt, infotainment-skjermen foran fører ser ut som en mobiltelefon med ører, som bare er slengt på dashbordet. Resten av dashbordet ser helt jævlig ut også. I tillegg til at bilen ser jævlig ut utvendig. 

Så Astra er sbsolutt ikke den styggeste bilen på markedet. Det er mange andre bilmerker som fortjener den tittelen. 

Opel Astra er slett ikke noen stygg bil. Jeg kjørte vanlig Opel Astra i flere år tidligere, den var både fin og god. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Opel Astra er slett ikke noen stygg bil. Jeg kjørte vanlig Opel Astra i flere år tidligere, den var både fin og god. 

Ja, det synes jeg også 😊

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (18 timer siden):

Ja, det synes jeg også 😊

Hvordan er setene i den bilen? Vi måtte bytte seter på 2 av bilene på jobb, men jeg har ikke kjørt de selv. 

Anonymkode: 8c194...c7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er setene i den bilen? Vi måtte bytte seter på 2 av bilene på jobb, men jeg har ikke kjørt de selv. 

Anonymkode: 8c194...c7d

Jeg har ikke sittet i Astra'n selv. Foreslår at du tar en tur til en bilforhandler og prøver selv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er da rimelig idiotisk å kjøpe en aldrende elbilmodell med fossil plattform med kardangtunell nå idag… ifølge Opel kommer det en ny Astra senere i år, med ny plattform. 
Elbil som deler plattform med fossil drivlinje er noe av det verste som finnes. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...