AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:19 #1 Skrevet søndag kl. 22:19 Jeg er alltid alene, spiser masse godteri, har dyna i sofaen og spiser grandiosa med ekstra ost og hvitløkssaus på toppen til frokost. Hva er dine tradisjoner? tråden er for vårs som koser seg aleine 😄 Anonymkode: 944e9...212 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:20 #2 Skrevet søndag kl. 22:20 Og selvfølgelig ekte cola, fra glassflaske, sitron båt og masse knust is. Anonymkode: 944e9...212 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:28 #3 Skrevet søndag kl. 22:28 Hvis jeg hadde vært alene, hadde jeg tatt kaffe og frokost på sengen. Har tv på soverommet😇 Hvis det var snø, hadde jeg tatt en skitur. Hadde laget noe godt til middag og åpnet en flaske vin. Lagt meg tidlig foran tv-en🎄 Anonymkode: e7e24...069 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:56 #4 Skrevet i går, 05:56 Jeg også elsker jul, men altfor tidlig å tenke på det. Skal nyte høsten først! Anonymkode: e320e...5fc 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #5 Skrevet i går, 10:23 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg også elsker jul, men altfor tidlig å tenke på det. Skal nyte høsten først! Anonymkode: e320e...5fc Hehe, ja. Jeg gleder meg bare slik. Fordi jeg spiser kun dritt i jula, og hadde skikkelig lyst på noe i går. 😄 Anonymkode: 944e9...212
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå