Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid alene, spiser masse godteri, har dyna i sofaen og spiser grandiosa med ekstra ost og hvitløkssaus på toppen til frokost. Hva er dine tradisjoner? 

tråden er for vårs som koser seg aleine 😄

Anonymkode: 944e9...212

• Liker 4
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og selvfølgelig ekte cola, fra glassflaske, sitron båt og masse knust is. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært alene, hadde jeg tatt kaffe og frokost på sengen. Har tv på soverommet😇 Hvis det var snø, hadde jeg tatt en skitur. Hadde laget noe godt til middag og åpnet en flaske vin. Lagt meg tidlig foran tv-en🎄

Anonymkode: e7e24...069

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også elsker jul, men altfor tidlig å tenke på det. Skal nyte høsten først! :) 

Anonymkode: e320e...5fc

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg også elsker jul, men altfor tidlig å tenke på det. Skal nyte høsten først! :) 

Anonymkode: e320e...5fc

Hehe, ja. Jeg gleder meg bare slik. Fordi jeg spiser kun dritt i jula, og hadde skikkelig lyst på noe i går. 😄

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Hvis jeg hadde vært alene hadde jeg spist rundstykke med egg og ansjos på julaften. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (På 1.9.2026 den 21.55):

Hvis jeg hadde vært alene hadde jeg spist rundstykke med egg og ansjos på julaften. 

Vet ikke om jeg tør å smake på ansjos, jeg.. jeg pleier å spise Fjordland kjøttboller eller lasagne eller baktpotet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om jeg tør å smake på ansjos, jeg.. jeg pleier å spise Fjordland kjøttboller eller lasagne eller baktpotet. 

Tør å smake?!? Du er redd du ikke skal like det, eller du er redd du blir syk av det?

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (1 minutt siden):

Tør å smake?!? Du er redd du ikke skal like det, eller du er redd du blir syk av det?

Syk. Jeg liker generelt ikke sjømat. Det er lukta og konsistensen jeg sliter med. Og så er jeg redd for matforgiftning. Vet det er også veldig salt, og jeg er ikke så glad i salte ting. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syk. Jeg liker generelt ikke sjømat. Det er lukta og konsistensen jeg sliter med. Og så er jeg redd for matforgiftning. Vet det er også veldig salt, og jeg er ikke så glad i salte ting. 

Aldri hørt om noen som har blitt syk av ansjos. Hjemmelagd rakfisk og røykelaks kan jeg til en viss grad forstå skepsisen, men ansjos?

Endret av Thyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...