AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Trenger lade til ps5 spake. Er denne passe? Anonymkode: 0bc80...c5b
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Traktor skrev (6 timer siden): Ja Takk.Kan den brukes til ps5 eller best å kjøpe fra f eks elkjøp? Anonymkode: 0bc80...c5b
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Trenger man å lade ledningen til PS5? Anonymkode: b487d...49b 3
newman01 Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk.Kan den brukes til ps5 eller best å kjøpe fra f eks elkjøp? Anonymkode: 0bc80...c5b USB er i hovedsak standardisert, så alt skal fungere med alt. Biltema sine kabler er av ok kvalitet, og du vil fint kunne lade en PS5-kontroller med den. Du kan også velge en med USB-C i begge ender. Stadig flere ladere kommer med USB-kontakt, så da er du klar for fremtiden. Du kan lade PS5-kontrolleren med hvilken som helst USB-C-lader. Jeg bruker tidvis en til barbermaskinen min om jeg lader noe annet med mobilladeren. Du kan også bruke mobillader om den har USB-C.
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Du trenger ikke lade ledningene. Kontrollerne bruker USB-C, samme som ca. alt du har av telefoner, nettbrett, høyttalere, headset og powerbanks. Det er forskjeller i kapasitet, men hurtiglading er ikke spesielt relevant i dette tilfellet, så hva som helst burde funke. Anonymkode: 88254...62b 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Jeg bruker bare mobillader. Alt av USB-c fungerer Anonymkode: 534e9...567
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trenger man å lade ledningen til PS5? Anonymkode: b487d...49b AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du trenger ikke lade ledningene. Anonymkode: 88254...62b Kom igjen a. Ja, det var en særskrivingsfeil, men dere skjønner at hun ikke trodde man skulle bruke en ladekabel til å lade en ladekabel. Anonymkode: 36526...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom igjen a. Ja, det var en særskrivingsfeil, men dere skjønner at hun ikke trodde man skulle bruke en ladekabel til å lade en ladekabel. Anonymkode: 36526...4e4 Klart de skjønte det. Det de ikke skjønte, var at det de skrev ikke var morsomt. Anonymkode: f519b...a52 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart de skjønte det. Det de ikke skjønte, var at det de skrev ikke var morsomt. Anonymkode: f519b...a52 JO, det var det 😅 Anonymkode: 3a252...df8 1
Fossegrimen Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Klart de skjønte det. Det de ikke skjønte, var at det de skrev ikke var morsomt. Anonymkode: f519b...a52 Det var artig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå