AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Det er så mange rare tråder som beskriver enten problemer...eller for sterk lyst eller manglende lyst...så her er min oppskrift. La mannen din få ta på deg, når som helst. La han få bøye deg over kjøkkenbordet, La han få smake på deg. Gjerne i rumpa hvis han liker det. La han føle seg mektig ved å ta deg bakfra. Ikke gi opp sexlivet med kjedelig sex, prøv å bli fingret med finger I rumpa, en mot g punktet, slår aldri feil. Nyt å få mange orgasmer, med litt pause innimellom...ha sex i en time i slengen. Da er begge to fornøyde. Og husk mye glidemiddel både foran og bak. Anonymkode: db4d1...43a 3
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Hva om han ikke har lyst da? Altså aldri? Det er ikke alltid så enkelt. Anonymkode: 080ef...744 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Jeg har voksne barn ja. Det er en fordel kan jeg forstå. Anonymkode: db4d1...43a
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om han ikke har lyst da? Altså aldri? Det er ikke alltid så enkelt. Anonymkode: 080ef...744 Hmm, ja den kan være veldig vanskelig men kanskje sexy undertøy, eller massasje kan være en innport. Jeg er en voksen dame, men har alltid dyrket sex. Anonymkode: db4d1...43a
SlemUlv Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Eller, her er en ide: Ikke gjør noe du ikke har lyst til, bare fordi fremmede på internett sier at det er bra. Sexlivet trenger ikke være kjedelig, bare fordi man ikke vil ha analsex. Eller fordi man ikke vil ha sex over bordet.. Osv osv. 10 12
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Helt vanlig sex, en tiltalende og trygg tittel. Så handler det om alt en kvinne må gjøre for at mannen skal bli tilfredsstilt. Jeg håper analsex aldri blir normal sex for kvinner flest, sikkert et hyggelig krydder for noen, men langt fra for alle. Folk må få ha sex som de vil! God sex gir mer sex, og motsatt. Begge må bidra for å få et samliv til å fungere. Og i 97%av tiden sammen, handlet det ikke om sex. Da er det hverdag Anonymkode: 1b154...016 3 1
Bamseklemmer Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er så mange rare tråder som beskriver enten problemer...eller for sterk lyst eller manglende lyst...så her er min oppskrift. La mannen din få ta på deg, når som helst. La han få bøye deg over kjøkkenbordet, La han få smake på deg. Gjerne i rumpa hvis han liker det. La han føle seg mektig ved å ta deg bakfra. Ikke gi opp sexlivet med kjedelig sex, prøv å bli fingret med finger I rumpa, en mot g punktet, slår aldri feil. Nyt å få mange orgasmer, med litt pause innimellom...ha sex i en time i slengen. Da er begge to fornøyde. Og husk mye glidemiddel både foran og bak. Anonymkode: db4d1...43a Jeg mener bestemt at alle problem kommer av: Lite eller ingen kommunikasjon, egoisme, uenigheter, lite seksuell kunnskap, og liten forståelse av hverandre som kjønn. Og det ser du jo på svarene du får her: "Jeg er kvinne.. jeg skal sannelig ikke bøye meg over bordet, bare for å tilfredstille mannen" 💔 Både samlivet og sexlivet påvirker hverandre.. uten tvil i min sjel. Kjærligheten holder oss sammen, og sex er igrunn omsorg for hverandres nytelse. Vi må samarbeide og kommunisere mere for å løse konflikter.. vi må samarbeide for å få forholdet mest mulig bekymringsfritt.. Vi samarbeider for å øke sexlysten i hverandre.. Vi må være rettferdig med å gi og få.. Etterhvert utvikler vi oss seksuell.. leser kunnskap.. maksimere nytelsen.. og oppnår de villeste seksuelle fantasiene, ingen andre kommer i nærheten av.. Vi er kjærester i samlivet, med å gi behageligheter, kos og glede i hverdagen. Vi er verdens beste venner i sexlivet, da blir man like gjensidig som to dråper vann👏 Når vi nå skriver på et forum, svarer vi hyggelige og svarer med seksuell forståelse og er svært sexpositiv😉 TS: det er kanskje dette du tenker over når du bøyer deg over kjøkkenbordet: "Fyfasan for en lykke i livet.. for et deilig forhold vi har sammen"🥰😆 Endret 14 timer siden av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva om han ikke har lyst da? Altså aldri? Det er ikke alltid så enkelt. Anonymkode: 080ef...744 Skriver under på denne. Jeg kan gå rundt naken utwn at han bryr seg (ikke det, men dog). Anonymkode: a03f0...542
Christina82 Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden (endret) Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger Christina82, mod Endret 4 timer siden av Christina82
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er så mange rare tråder som beskriver enten problemer...eller for sterk lyst eller manglende lyst...så her er min oppskrift. La mannen din få ta på deg, når som helst. La han få bøye deg over kjøkkenbordet, La han få smake på deg. Gjerne i rumpa hvis han liker det. La han føle seg mektig ved å ta deg bakfra. Ikke gi opp sexlivet med kjedelig sex, prøv å bli fingret med finger I rumpa, en mot g punktet, slår aldri feil. Nyt å få mange orgasmer, med litt pause innimellom...ha sex i en time i slengen. Da er begge to fornøyde. Og husk mye glidemiddel både foran og bak. Anonymkode: db4d1...43a Nei takk Anonymkode: eabed...687
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det er fint å ha mye sex men begge skal da gjerne ha lyst på sex. Det er ikke så enkelt som du sier at det bare er å bøye seg over bordet og la han ta deg i rumpa slik at han blir fornøyd. Det du sikter til høres ikke sunt ut. Det hender en sjelden gang hvis ungene er av sted eller ute at vi kan finne på å ta en kjapp en på kjøkkenet, men har du barn så vet du at det ikke alltid er like lett å finne tid iløpet av dagen. Vi har sex omtrent daglig og analsex ukentlig (2-3 ganger i uken) og det er noe både jeg og mannen min nyter, vi fantaserer og leker på soverommet, lukter/slikker og suger, blir sprutet i og på i både mus/munn/kropp/rumpe men vi kan godt bare ta en helt rolig runde i misjonæren og ligge å kline. Tingen er samtykke og det å vite hva begge liker. For oss så er sex en sunn og viktig del av forholdet vårt. Det er sunt for oss å nyte kroppene til hverandre, ha lyst på hverandre så gjerne bare ta på hverandre iløpet av dagen både over og under tøyet, klemme og kysse hverandre. Men det å tro at det bare er å bøye seg fram og ta imot for at han blir fornøyd høres ikke sunt ut. Anonymkode: 58722...4b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå