AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Jeg kom til å tenke på at jeg var med i Libra-klubben da jeg var tenåring og at jeg digget å lese bladet. Men når jeg etterhvert tenkte meg mer om, så husker jeg faktisk ingen ting om hvordan bladet var lagt opp. Topp er enklere, Starlet og Girls osv Det eneste som sitter igjen fra Libra er en historie som het "Hvis gutter hadde mensen", en den gang kjempemorsom historie om hvor mye gutta ville klagd over alle de tingene vi tier stille om. Men ellers så husker jeg faktisk ikke så mye? Det er nok det bak i underbevisstheten, så da tenkte jeg at det kunne være smart å spørre dere så tankearkivet får noen hint. Noen som husker noe? Anonymkode: d400b...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Jeg har et minne om at bladet var ferskenfarget eller gult? Stemmer det? Anonymkode: d400b...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Husker det var en artikkel om hvordan tjene egne penger som jente. Tror jeg ble inspirert av det til å få meg avisrute. Anonymkode: 4e946...6a6
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Nei husker ikke den. Jeg var med i TL klubben, og Libresseklubben. Jeg husker at jeg syntes det var dødsflaut å være med i Libresseklubben, men ble med for at en venninne skulle få premie. Jeg var også med i Solidoxklubben 😅 . Anonymkode: 7dbee...e18 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei husker ikke den. Jeg var med i TL klubben, og Libresseklubben. Jeg husker at jeg syntes det var dødsflaut å være med i Libresseklubben, men ble med for at en venninne skulle få premie. Jeg var også med i Solidoxklubben 😅 . Anonymkode: 7dbee...e18 Solidoxklubben? "For oss som pusser tenner"? 😅 Anonymkode: 2dc98...ac7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei husker ikke den. Jeg var med i TL klubben, og Libresseklubben. Jeg husker at jeg syntes det var dødsflaut å være med i Libresseklubben, men ble med for at en venninne skulle få premie. Jeg var også med i Solidoxklubben 😅 . Anonymkode: 7dbee...e18 Jeg var også med i TL-klubben😊 Anonymkode: d918b...e24 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Skrevet 21. august Maskinfører skrev (På 2.8.2026 den 21.07): Husker bare Pennyklubben 🫏🐎🦄😀 født i 1988 😀 Var du medlem? Det var jeg. Var stooor stas da de pakkene kom. Jeg er født i 78. Husker også tl-klubben og boring-klubben, men var ikke medlem da. Var medlem i klikk libresse da og var dritflaut da mamma hadde hentet posten fikk pakker med bind og blader om mensen Anonymkode: a9134...783 1
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var du medlem? Det var jeg. Var stooor stas da de pakkene kom. Jeg er født i 78. Husker også tl-klubben og boring-klubben, men var ikke medlem da. Var medlem i klikk libresse da og var dritflaut da mamma hadde hentet posten fikk pakker med bind og blader om mensen Anonymkode: a9134...783 Boing-klubben, ikke boring. Selv om den sikkert var ganske boring Anonymkode: a9134...783 1
Maskinfører Skrevet 21. august #10 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var du medlem? Det var jeg. Var stooor stas da de pakkene kom. Jeg er født i 78. Husker også tl-klubben og boring-klubben, men var ikke medlem da. Var medlem i klikk libresse da og var dritflaut da mamma hadde hentet posten fikk pakker med bind og blader om mensen Anonymkode: a9134...783 Ja jeg var medlem av Pennyklubben elsket de pakkene spesielt med CD.en Spøkelsesrytteren 😀 født i 1989 ti klubben har jeg aldri hørt om hehe du fikk blader om mensen ja passe flaut😲
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Skrevet 21. august Maskinfører skrev (27 minutter siden): Ja jeg var medlem av Pennyklubben elsket de pakkene spesielt med CD.en Spøkelsesrytteren 😀 født i 1989 ti klubben har jeg aldri hørt om hehe du fikk blader om mensen ja passe flaut😲 Så kult! Ikke så mange gutter som var medlem der, men noen var det 😊Drev/driver du med hest og? TL-klubben het egentlig Tuppen og Lillemor-klubben, forkortet til TL-klubben. Hadde samme eiere som pennyklubben. Haha, ja griseflaut 😂 Klikk Libresse var et gratistilbud for jenter i puberteten. Og den pakka med avsender Libresse lå på midt på stuebordet, 13-14 år gamle meg trodde jeg skulle døøø av flauhet Anonymkode: a9134...783 2
Maskinfører Skrevet 21. august #12 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kult! Ikke så mange gutter som var medlem der, men noen var det 😊Drev/driver du med hest og? TL-klubben het egentlig Tuppen og Lillemor-klubben, forkortet til TL-klubben. Hadde samme eiere som pennyklubben. Haha, ja griseflaut 😂 Klikk Libresse var et gratistilbud for jenter i puberteten. Og den pakka med avsender Libresse lå på midt på stuebordet, 13-14 år gamle meg trodde jeg skulle døøø av flauhet Anonymkode: a9134...783 Nei det var ikke det 😀 hehe ja drev med hest før (Aldri Eid Hest) men gikk på ridesenter uti Skjeberg Marits Rideskole Benny het hesten 😀 Lillemor-Klubben ja Libressklubben ja må ha vært flaut 🤣 ja det skjønner jeg at du var flau 🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå