Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og i såfall hvilekn?

Anonymkode: d6ed4...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone, Android, Windows eller Mac? 

• Liker 1
Skrevet

Ublock Origin

Skrevet

På PC, Mac og mobil kan du bruke nettleseren Brave, som blokkerer det aller meste av reklame og unødvendige cookies automatisk. Vil du bruke Firefox, kan du legge til ublock origin, som brukeren ovenfor nevnte.

Har du en Android-telefon, kan du laste ned nettleseren Duckduckgo som lar deg blokkere mye av annonser og sporing i alle apper på telefonen. Det er lett å bruke, bare å slå det på.

Du kan også blokkere annonser og sporing på hele hjemmenettverket ditt, men det er litt mer komplisert (ikke vanskelig, men du må endre noen innstillinger på ruteren).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

og i såfall hvilekn?

Beste er ghostery, som er laget av Tyskland. Jeg og, personlig, tenkte litt frem og tilbake hva som er bra; hvis en ser på meta quest 2 browser, så er det litt ok å tenke på hvorfor en har valgt nøyaktig ghostery og ikke en del av de andre - så tror den skal være ganske safe.

Anonymkode: aa2cd...943

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mac, og bruker chroome. 

TS

Skrevet (endret)

Adblock funker greit i Chrome, men er du allergisk mot reklame anbefales det å bare bytte til Brave.

Endret av Okapi
  • Liker 2
Skrevet

Styr langt unna Chrome, i alle fall.

Eg har Firefox og nyttar Unlock Origin. Ser meg aldri tilbake til Google-dystopien.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...