brum Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg var på UL i går.....fikk et ganske stort sjokk. I steden for en er det to eneggede gutter i magen min. Det har ikke helt gått opp for meg ennå.... Er det flere her som venter tvillinger som kan dele erfaringer/tanker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg var på UL i går.....fikk et ganske stort sjokk. I steden for en er det to eneggede gutter i magen min. Det har ikke helt gått opp for meg ennå.... Er det flere her som venter tvillinger som kan dele erfaringer/tanker...? ← Jeg venter ikke tvillinger, men jeg er tante til tvillingjenter. Skjønner veldig godt at det er litt av et sjokk, men det kommer til å gå kjempefint. Blir nok endel utfordringer, men det er det jo med alle barn. Ta kontakt med tvillingforeningen, der vil du sikkert få mye info og mulighet til å møte andre i samme situasjon som dere er i nå. http://www.tvilling.no/ En god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Vil bare gratulere her også! Dobbel lykke jo! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 GRATULERER fra meg også Dette er jo superspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. april 2006 #5 Del Skrevet 27. april 2006 Gratulerer med 2 i magen! Har ei venninne som venter 2 jenter i august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 11. juni 2006 #6 Del Skrevet 11. juni 2006 Gratulere med tvillinger:) Ønsker med tvillinger jeg også..men det får vente et par år:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå