Gå til innhold

Butikk som tar gamle videobånd om til annet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes en butikk i Sandnes/Stavanger, eller er det noe man må sende inn? Det er små videobånd. 

Oppbevarer dere gamle bilder digitalt eller også i album/esker? 

Anonymkode: 7cedc...f79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med butikker i Stavanger/Sandnes, men et tips: Det er ikke uvanlig at privatpersoner har nødvendig utstyr og averterer på Finn om at de kan gjøre slikt. 

Anonymkode: 0d845...871

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Finnes en butikk i Sandnes/Stavanger, eller er det noe man må sende inn? Det er små videobånd. 

Oppbevarer dere gamle bilder digitalt eller også i album/esker? 

Bilder (video består av flere bilder) blir utsatt for degenerering, så gamle bilder må ofte gjennom spesial programvare med tanke på støy fjerning. Det beste er da å digitalisere det gjennom egne video-rull skannere, https://www.digitalcameraworld.com/buying-guides/the-best-film-scanners, for så å kjøre det gjennom programvare (mulig en også kan bruke AI til dette, men er mer risikofylt i og med en generer kode som ikke er verifisert av en tredjepart)

Anonymkode: f887f...604

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilder (video består av flere bilder) blir utsatt for degenerering, så gamle bilder må ofte gjennom spesial programvare med tanke på støy fjerning. Det beste er da å digitalisere det gjennom egne video-rull skannere, https://www.digitalcameraworld.com/buying-guides/the-best-film-scanners, for så å kjøre det gjennom programvare (mulig en også kan bruke AI til dette, men er mer risikofylt i og med en generer kode som ikke er verifisert av en tredjepart)

Anonymkode: f887f...604

Jeg har ikke så mange bånd, så jeg ville helst fått det ordnet enkelt. Men takk for tips!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har samme spørsmål for Oslo. Ønsker å finne en seriøs butikk. Tør ikke sende bort noe av det kjæreste jeg har til en tilfeldig amatør. 

Anonymkode: 3e845...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...