Gå til innhold

Overnatting ved /i Dyreparken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 3 voksne og 1 barn på 2,5 år som skal til Dyreparken . Hvor anbefaler dere å bo?

Har sett på Scandic Sørlandet, Safarihotellet (men det er veldig små rom/ikke full sengeplass til 4 stk, må evt ha to rom og det blir dyrt?) , Juliusskogen, Abra Havn , Safaritelt med bad, har og sett på rom/hytte på Hamresanden Camping.  har dere noen erfaringer ? Det vil være 20-22 grader når vi skal der. 
Og der det er frokost, er dere fornøyde med mat ift pris? 
Alle tips som har med dyreparken og tas imot med takk☺️

Anonymkode: a4c7e...163

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg ville prioritert voksnes behov med den sammensetningen dere er. Det barnet skal vel legges relativt tidlig. Ville sett på hvordan dere voksne kan ha det hyggelig om kvelden samtidig som barnet blir ivaretatt. Sånn sett kan en campinghytte være vel så bra som hotellrom, noen ganger.

Min erfaring er at familierom kan være dyrere og vanskeligere å få tak i, noen ganger er dobbeltrom en bedre løsning. Rundt Dyreparken er endel «familierom» rom med mindreverdige sengeløsninger for voksne. Køyesenger og også senger som ikke er full størrelse er noe man må være obs på / sjekke for den typen rom. Noen hoteller har også «connecting rooms», hvor man kan ha to fullverdige dobbeltrom og få låst opp en dør mellom de to rommene. 

Bare noen tanker fra min side.

Anonymkode: 50ff7...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på Hamresanden for noen år siden. Om de ikke har utbedret der siden da ville jeg absolutt ikke leid hytter der ihvertfall. Den var så råtten og forfallen at jeg nesten var redd for å gå igjennom gulvet et par steder. Så at flere av hyttene var i samme forfatning. 
Leste også i ettertid at folk med astma hadde fått problemer med pusten osv. Og mye andre klager. For all del, flott sted, med flott strand. Men de har dessverre ikke tatt vare på fasilitetene sine.

Anonymkode: 741dd...fbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du kikket på skottevik feriesenter?

Anonymkode: c3b0f...180

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive;  scandic hotellet sørlandet har vi vært på et par ganger og vært veldig fornøyde. Barnevennlig. Er forsåvidt også en del år siden, så vet ikke hvordan det er der nå. Fordel med kort vei til dyreparken, bare å tusle over :)

Anonymkode: 741dd...fbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere tenkt å gjøre om kvelden? Skal dere på Sabeltann-nattforestilling? Skal dere ha to dager i parken? Er barnet komfortabel med å hvile/sovne i en vogn om kvelden mens dere spiser, eller skal alle de voksne være rundt barnet når det har lagt seg i sengen?

Hvis barnet skal legge seg ved normal tid, ville jeg valgt noe annet enn ett hotellrom der de tre voksne skal oppholde seg hele kvelden.

Men hvis den tredje voksne er en stor tenåring som synes det er fint med roomservicemiddag og film mens de to andre spiser på hotellrestauranten om kvelden kan jo hotell være fint. Hvis ikke ville jeg valgt hytte /telt hvor dere kan sitte utenfor mens barnet sover.

Anonymkode: c6515...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Vi er fornøyd med Juliusskogen. 

Anonymkode: dbfc1...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...