AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:19 #1 Skrevet lørdag kl. 19:19 Kan man ta ulønnet permisjon for og reise noen måneder? Snakker om tur som vi har spart oss opp til. Er det noen muligheter? Anonymkode: ec61e...fbd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:20 #2 Skrevet lørdag kl. 19:20 Hvis arbeidsgiver sier ja, så kan det jo gå. Men man har ikke krav på å få fri. Anonymkode: 55cee...47e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:21 #3 Skrevet lørdag kl. 19:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis arbeidsgiver sier ja, så kan det jo gå. Men man har ikke krav på å få fri. Anonymkode: 55cee...47e Jobber i butikk, vil det da si øverste leder i firmaet eller min butikksjef? Anonymkode: ec61e...fbd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:27 #4 Skrevet lørdag kl. 19:27 Du kan søke om ulønnet perm til hva som helst, og så blir det opp til arbeidsgiver å si ja eller nei. Det som avgjør er som regel hvor stor ulempe det er for de om du drar og om det du søker om perm for kan komme til nytte for arbeidsplassen. Men alt kan søkes om. Anonymkode: 70a7a...066 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:30 #5 Skrevet lørdag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jobber i butikk, vil det da si øverste leder i firmaet eller min butikksjef? Anonymkode: ec61e...fbd Enda en livets harde skole person som prøver innbille kg at man jobber. Skremmende mange av dere. Her er et tips til neste gang: Alle som har jobb vet hvem sjefen dems er og hvem de må søke om fri til. (Med mindre de er helt nyansatt, men da søker man heller ikke fri) Anonymkode: e8375...1af 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:37 #6 Skrevet lørdag kl. 19:37 Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dersom du er så uheldig å bli syk eller havne i en ulykke mens du har permisjon så vil du ikke ha rett til sykepenger. Bare greit at du har den info slik du er klar over dette og evt kan legge litt penger til side slik du kan klarer deg en stund dersom dette skulle skje for deg. Anonymkode: c0ab5...f58 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:47 #7 Skrevet lørdag kl. 19:47 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enda en livets harde skole person som prøver innbille kg at man jobber. Skremmende mange av dere. Her er et tips til neste gang: Alle som har jobb vet hvem sjefen dems er og hvem de må søke om fri til. (Med mindre de er helt nyansatt, men da søker man heller ikke fri) Anonymkode: e8375...1af Nei har jobbet i firmaet i flere år😅bare helt nytt tema for meg haha, men da er det vel sjefen min da;p Anonymkode: ec61e...fbd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:48 #8 Skrevet lørdag kl. 19:48 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dersom du er så uheldig å bli syk eller havne i en ulykke mens du har permisjon så vil du ikke ha rett til sykepenger. Bare greit at du har den info slik du er klar over dette og evt kan legge litt penger til side slik du kan klarer deg en stund dersom dette skulle skje for deg. Anonymkode: c0ab5...f58 Ja, er over 1 millioner. Anonymkode: ec61e...fbd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:59 #9 Skrevet lørdag kl. 19:59 Heia deg, virkelig! Anonymkode: da04b...833
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #10 Skrevet lørdag kl. 20:06 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Heia deg, virkelig! Anonymkode: da04b...833 😍😍 Anonymkode: ec61e...fbd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:37 #11 Skrevet søndag kl. 18:37 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dersom du er så uheldig å bli syk eller havne i en ulykke mens du har permisjon så vil du ikke ha rett til sykepenger. Bare greit at du har den info slik du er klar over dette og evt kan legge litt penger til side slik du kan klarer deg en stund dersom dette skulle skje for deg. Anonymkode: c0ab5...f58 Men hun har rett på aap, så lenge hun ikke er bortreist så lenge at hun blir meldt ut fra folkertrygden (mer enn 12 måneder). Dersom hun reiser kortere enn 12 måneder, så må hun ha reiseforsikring. Når hun er hjemme igjen i Norge så kan hun få aap hvis hun er syk, eller dagpenger hvis frisk uten jobb. Aap er 66 % av tidligere inntekt siste 12 månedene eller gjennomsnitt av siste 3 årene. Anonymkode: aa54a...50a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:42 #12 Skrevet søndag kl. 18:42 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Enda en livets harde skole person som prøver innbille kg at man jobber. Skremmende mange av dere. Her er et tips til neste gang: Alle som har jobb vet hvem sjefen dems er og hvem de må søke om fri til. (Med mindre de er helt nyansatt, men da søker man heller ikke fri) Anonymkode: e8375...1af Typisk livets harde skole person å bruke dems og ikke deres. Anonymkode: f7ac7...b6e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #13 Skrevet søndag kl. 18:43 Selvsagt kan du det. Du må bare avtale det med sjefen først. I fjor tok jeg 3 måneder i Asia. Anonymkode: a9f3a...7a8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #14 Skrevet søndag kl. 18:43 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 😍😍 Anonymkode: ec61e...fbd Jeg tok perm uten lønn i 8 uker en vår, bare fordi jeg hadde lyst. Og det kommer jeg til å gjøre igjen. Gikk på cafe, trente masse, pusset opp litt hjemme osv. deilig. Anonymkode: f7ac7...b6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå