AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #1 Skrevet i går, 14:44 Er så usikker her! Møtte en fyr for noen år siden og jeg må innrømme jeg likte han veldig godt. Tror han likte meg også, men kanskje ikke like godt. Tror også at han følte seg litt avvist av meg.. Han sa jeg kunne ligge over, men pushet ikke. Jeg gjorde det ikke, og vi hadde kontakt etter det også. Uansett, så bare rant det ut i ikke noe siden jeg fikk en kreft-scare - og vi mistet kontakt. Jeg prøvde å skrive hei for et års tid siden, men da tror jeg han var i et forhold så han svarte ikke…. Litt duche(?). Uansett, nå dukket han opp på Tinder og jeg er usikker på om jeg skal sveipe… vil ikke være desp, men likte han også godt… Anonymkode: 0d834...2e1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #2 Skrevet i går, 14:52 Egentlig så tenker jeg at hvis du har prøvd å si hei uten å få svar så er det en grense man skal respektere. Om ting er annerledes for han nå så er det fortsatt opp til han å kommunisere det, tenker jeg. Samtidig så er jo Tinder litt annet, for der må jo han sveipe på deg for å få match så om du i det hele tatt skal gjøre noen som helst move mot han så er det jo et «trygt» valg, men ville ikke slengt ut likes eller lignende. Anonymkode: 1d5e4...a7b 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #3 Skrevet i går, 14:52 Ja du burde like han Anonymkode: e97db...bcd
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Hvis du likte han, så hvorfor ikke? Men å si at han var douche fordi han ikke svarte deg når han var i ett forhold? Vil det si at hvis dere blir sammen og en tidligere flørt tar kontakt med han, så vil du også kalle han en douche hvis han ikke svarer dem? ville du faktisk satt pris på at typen din svarer om tidligere flørter kontakter dem? Anonymkode: a7dfc...2ea 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Han likte deg ikke like godt. Slik er det antakelig fremdeles. Move on. Anonymkode: 56d8f...1b2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Jeg hadde tenkt at jeg har gjort mitt og tatt hintet om at han ikke er interessert. Anonymkode: 0272a...367
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tenkt at jeg har gjort mitt og tatt hintet om at han ikke er interessert. Anonymkode: 0272a...367 Det høres jo minst like mye ut som TS' skyld, at det kokte bort. Det er bare å ta kontakt. Anonymkode: edd88...e9d
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det høres jo minst like mye ut som TS' skyld, at det kokte bort. Det er bare å ta kontakt. Anonymkode: edd88...e9d Men hun har jo tatt kontakt og han svarte ikke. Anonymkode: 0272a...367
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Ts her. Han føler nok at jeg fadet han ut, da jeg fant en klump i brystet og droppet all dating. Jeg så han på hinge.. der får man jo opp om noen liker deg. Kanskje vente og se om han liker meg..? Anonymkode: 0d834...2e1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde trykket liker! Han må jo trykke liker på deg også for at dere skal få kontakt. Du har ingenting å tape på å trykke liker her- kjør på!🙂 Anonymkode: 3aac0...796
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Still deg spørsmålet, hva taper du på å prøve vs ikke prøve? Det verste som skjer er jo at han ikke liker deg tilbake, da slipper du jo å lure nå og i fremtiden. Anonymkode: ca514...a42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå