AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Jeg bor i utlandet og har fått bunaden min fra Norge. Hjemme hos mine foreldre har den kun hengt i et skap. Nå ser jeg at det nok kunne vært lurt med en bunadspose. Har noen tips til en god bunadspose som kan anskaffes utenfor Norges grenser eller sendes? Eventuelt: kan man bruke en vanlig klespose av bomull eller er det noe "spesielt" med bunadsposene? Anonymkode: 778d7...8ed
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Et dynetrekk i ren bomull er fint. Knyt den sammen rundt kleshengeren, slik at ikke insekter kommer til. Kjøp gjerne møllkuler /sedertrekuler og legg i posen /fest på hengeren, så reduserer du sjansen for møll. Heng den i klesskap i oppholdsrom, ikke i kjeller. Anonymkode: 8080f...658 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Bruk et dynetrekk bare! 🤗 hvilken farge har bunaden din? Dumt å legge en hvit Lundebybunad i et svart dynetrekk… Anonymkode: ecf2f...eb4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Dynetrekk holder i massevis, ja. Møllkuler er vel forbudt, de er giftige. Kjøpte noe. I utlandet, de luktet virkelig giftig. Sedertresprodukter kommer i ulike utførelser, vanlig å finne på klespleie. Møll er bare et insekt, er det tett lukket skal de ikke kunne komme inn. Anonymkode: 2550a...b48 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Supert, takk. Er det et problem om bunaden henger over kleshengeren, tilsvarende dette https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https%3A%2F%2Fwww.createyourcove.com%2Fproducts%2Flong-garment-hanger-pack%3Fsrsltid%3DAfmBOop9ap4cq35E-FWw0SCUPfLXCrqS9lgHbzaGtYwIFYZsJJjVSbqE&ved=0CBYQjRxqFwoTCKDjsvj9_5UDFQAAAAAdAAAAABBp&opi=89978449 ? Anonymkode: 778d7...8ed
GuideKvinne Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august 2 hours ago, AnonymBruker said: Bruk et dynetrekk bare! 🤗 hvilken farge har bunaden din? Dumt å legge en hvit Lundebybunad i et svart dynetrekk… Anonymkode: ecf2f...eb4 Jeg har hardangerbunad og har nå lagt den i et kremfarget dynetrekk og hengt den opp 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå