AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:25 #21 Skrevet mandag kl. 05:25 Har selv vært på det stedet i livet som ts. I ettertid er det enkelt å si at jeg etter eget samlivsbrudd ga f i ting en periode, brydde meg ikke. Kom heldigvis til meg selv igjen etter et par år, og slik oppførsel er i dag helt uakseptabelt for meg. Anonymkode: 03266...8fb
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:19 #22 Skrevet mandag kl. 17:19 AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 15.46): Kunne det passe å være i et åpent forhold? Eller forsvinner noe av spenningen da? Anonymkode: 5ef5c...ccb Nei det frister ikke med noe åpent forhold 😅 Det høres ekkelt ut? På en måte? Liker ikke tanken på at partner eventuelt ligger med mange andre? Å være utro skjer jo somregel bare en sjelden gang her og der, ofte med samme personen, men ett åpent forhold vil jo åpne opp for mange flere sex partnere og kanskje mye oftere? Pluss, som du sier, mye av spenninga er jo borte da. Det er liksom spenninga og vår lille hemmelighet jeg liker med det Anonymkode: a7b03...abe
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:22 #23 Skrevet mandag kl. 17:22 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har selv vært på det stedet i livet som ts. I ettertid er det enkelt å si at jeg etter eget samlivsbrudd ga f i ting en periode, brydde meg ikke. Kom heldigvis til meg selv igjen etter et par år, og slik oppførsel er i dag helt uakseptabelt for meg. Anonymkode: 03266...8fb Takk for at du viser at jeg ikke er helt alene i dette.. Jeg vet jo at det ikke er helt ok, men jeg er ikke der enda at det er uakseptabelt 🙈 Litt kynisk og dobbeltmoralsk er jeg derimot, for en utro partner hadde jeg nok aldri tilgitt Anonymkode: a7b03...abe
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:48 #24 Skrevet mandag kl. 18:48 Når det til stadighet er stengt i den ene butikken, så er det lett for å finne en annen butikk som har bedre åpningstider Anonymkode: a46d1...db0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:31 #25 Skrevet tirsdag kl. 07:31 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei det frister ikke med noe åpent forhold 😅 Det høres ekkelt ut? På en måte? Liker ikke tanken på at partner eventuelt ligger med mange andre? Å være utro skjer jo somregel bare en sjelden gang her og der, ofte med samme personen, men ett åpent forhold vil jo åpne opp for mange flere sex partnere og kanskje mye oftere? Pluss, som du sier, mye av spenninga er jo borte da. Det er liksom spenninga og vår lille hemmelighet jeg liker med det Anonymkode: a7b03...abe Så det er greit at du ligger med mange, men ikke at partneren din gjør det samme. Du liker spenningen og "vår lille hemmelighet", men hvis partneren din liker det samme og du finner det ut så vil du avslutte forholdet, fordi det bare er greit du er utro. Du er virkelig et sjarmerende kvinnfolk. Anonymkode: a0c24...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå