AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #1 Skrevet i går, 08:32 Jeg skal arrangere baby shower og trenger hjelp. har dere forslag til forskjellige leker? Ting vi kan gjøre? og er 6 uker før for sent eller for tidlig? Har sett noen som tegner på bodyer. Har dere noen idéer om det? Anonymkode: ce3dd...a35
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #2 Skrevet i går, 09:07 Jeg har ikke vært i så mange babyshowere, men på den ene var det konkurranse om å bytte bleie raskest, og vi skrev også et brev til babyen som skulle åpnes senere. På min egen babyshower tegnet vi på bodyer, noe jeg syntes var en koselig aktivitet. En annen ting jeg synes er viktig, er maten. Det bør være mat man faktisk blir mett av, og den bør være tilpasset gravide. På den ene babyshoweren jeg var i, var det nesten bare oster som gravide ikke kunne spise. Hun som babyshoweren ble arrangert for, hadde dessuten fått beskjed om at det skulle være middag, noe det ikke var. Vi andre hadde også forventet et ordentlig måltid siden arrangementet startet rundt klokken 17–18. Anonymkode: 2aa57...c87
RaraA Skrevet i går, 13:08 #3 Skrevet i går, 13:08 Jeg var i en babyshower hvor alle hadde sendt inn et babybilde av seg selv, så var det gjettelek om hvem som var hvem. Syntes det var en gøy og koselig lek! I babyshower som ble arrangert for meg så fikk alle utdelt et kort hver og måtte gjette kjønn (visste ikke kjønn), fødselsdato, fødselsvekt og lengde, hårfarge, øyefarge etc. Jeg beholdt alle kortene og det var gøy i ettertid å se hvem som var nærmest! 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:32 #6 Skrevet i går, 18:32 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal arrangere baby shower og trenger hjelp. har dere forslag til forskjellige leker? Ting vi kan gjøre? og er 6 uker før for sent eller for tidlig? Har sett noen som tegner på bodyer. Har dere noen idéer om det? Anonymkode: ce3dd...a35 Leker er bare kleint, dropp det. Spis heller god mat og kos dere. Anonymkode: 7e4d0...693 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Skal arrangere en selv i slutten av august, og har tenkt på disse lekene: Find the guest (12 spm om gjestene, og så gjetter du hvem av gjestene. F.eks. Samme alder som deg, hvem har 3+ barn, hvem er venstrehend osv. Fin lek for å bli kjent med de andre gjestene) Guess who, Mommy or Daddy (gjett svarene mor og far har skrevet; hvem bytter første bleie, hvem blir gulpet på først, hvem foreslo babiens navn osv) Baby bingo (Din Pynt-butikken har ferdig spill der! Enkelt å forstå) Gøy med slike leker! Anonymkode: be00c...d1f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Jeg har vært med på gjettelek, slik noen beskriver over. Det var gøy. Jeg ville personlig styrt unna tegn på bodyen, fordi de bodyene blir ikke fine og den vordende mor kommer aldri til å bruke dem. Fra et miljøperspektiv er det bedre med tilnærmet gratis leker som ikke skaper avfall, synes jeg. Anonymkode: c8017...65d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Leker er bare kleint, dropp det. Spis heller god mat og kos dere. Anonymkode: 7e4d0...693 Dette! Anonymkode: c2972...7d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå