AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg ønsker å bo et sted i Oslo der man kan gli inn i mengden og slippe å måtte forholde seg til å snakke med naboer eller ofte møte kjente på gata. Jeg liker å være litt anonym 😊 Samtidig ønsker jeg å bo et rolig og fint sted, gjerne med en del grøntområder i nærheten. Er det steder i Oslo som kombinerer disse ønskene? Anonymkode: e5599...68d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Anonym er man vel de fleste steder med mindre man selv går inn for å være sosial eller bor i områder hvor man har barn på samme alder og nesten må drive og grille med naboene. Bare bo i en blokk et sted. Liker du turer i skog og mark? Bosett deg litt nær marka et sted, det er generelt roligere litt utenfor Ring 2 også... kanskje Nordberg, Grefsen, Kjelsås, noe sånt.. bo nær et banestopp. Anonymkode: 4b418...108
Knutekålmor85 Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Jeg vil si mange områder. I områder med blokkbebyggelse er man kanskje på hils og nikk med naboer, men ikke mer om man ønsker det. Grøntområder kan være parker og elvedrag i indre eller ytre by, eller nær marka. Noen forslag: Nydalen/Kjelsås, Torshov/Bjølsen/Sagene, områder rundt Ola Narr/Tøyenparken, Sankthanshaugen, Ekeberg, Etterstadsletta, Marienlyst, Skøyen mot Vigelandsparken/Bygdøy/Hoffselva, Holmen, Hovseter, Ullernåsen, Skullerud, Ammerud, Rødtvedt, Årvoll, Ellingsrud, rundt Østensjø, mange av de gamle drabantbyene. 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Egentlig alle bydeler utifra det du skriver. Er grøntområder parker eller marka? Anonymkode: 954cd...360 2
Blåklokke88 Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Første jeg tenkte på som tilbyr disse kvalitetene er vel kanskje fengsel :p
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ønsker å bo et sted i Oslo der man kan gli inn i mengden og slippe å måtte forholde seg til å snakke med naboer eller ofte møte kjente på gata. Jeg liker å være litt anonym 😊 Samtidig ønsker jeg å bo et rolig og fint sted, gjerne med en del grøntområder i nærheten. Er det steder i Oslo som kombinerer disse ønskene? Anonymkode: e5599...68d Hva er budsjettet ditt? Anonymkode: 47dd5...a97 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Gamlebyen med nærhet til både sjø og skog Anonymkode: 84c8d...fee
Snok1 Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er budsjettet ditt? Anonymkode: 47dd5...a97 Budsjett er viktig i Oslo. Relevant spørsmål. 1 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden TS her. Budsjett på maks 8 mill for 3-roms. Med grøntområder mener jeg større parker eller marka 😊 Anonymkode: e5599...68d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Budsjett på maks 8 mill for 3-roms. Med grøntområder mener jeg større parker eller marka 😊 Anonymkode: e5599...68d Denne var fin; https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=467403156 Anonymkode: 47dd5...a97 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Vil tro de fleste bydeler kan man slippe å forholde seg til naboer, men… jo større «anlegg/utbygging» dess mer anonymitet, som regel. Mange bydeler som grenser mot marka og/eller er markanært. Også mange med flotte parker i nærheten. Filtrer på Finn (i kartet) og sett inn makspris, antall rom etc, så ser du hva du har å velge i. Anonymkode: ab229...664
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå