vafle Skrevet lørdag kl. 06:42 #1 Skrevet lørdag kl. 06:42 Får opp så mye reklame fra den butikken. Fine antrekk, greie priser. Har noen handlet derfra før? Hvordan er kvaliteten og størrelser? 😁 Fornøyd? https://m.shopcider.com/
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:08 #2 Skrevet lørdag kl. 07:08 Har ikke handlet der, men de har mange fornøyde kunder ser jeg. Anonymkode: 1ee9e...8a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:56 #3 Skrevet lørdag kl. 07:56 Klikket meg inn på «knitwear», det meste er jo syntetisk. Til og med et plagg som beskrives som «wool blend» består av 6% ull, resten er plast. Anonymkode: fdc0b...340 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:52 #4 Skrevet lørdag kl. 12:52 Grei butikk, grei kvalitet, buksene var riktig str, men overdelen var litt små. Anonymkode: 8357d...acb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:05 #5 Skrevet lørdag kl. 13:05 Har handlet der etter ønske fra tenåringsjentene i huset. Det er svært varierende kvalitet. Genserne var fine, kjolen av fløyel var så stiv at den stod av seg selv. Tenker det er helt bingo hva du får. Kommer ikke til å handle der igjen. Anonymkode: d1009...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden De beste buksene mine er fra Cider 🖤 Anonymkode: de03f...919
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Har et par bluser derfra, i 100% bomull begge to. Får alltid masse komplimenter når jeg har de på og mange vil vite hvor de er fra. Butikken sender raskt, men du må se på hva plaggene er laget av. Cider er som H&M vil jeg si. Anonymkode: d0c0d...c10
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Jeg har handlet der flere ganger. Har handlet et par kjoler jeg har brukt i bryllup. Og juleball kjole til datteren min. Kjempefine klær og fikk mange komplimenter. Klærne kom raskt😊 Anonymkode: 5442b...21c
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Nettbutikken Øl er bedre Anonymkode: 21c2a...0ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå