Gå til innhold

Panikkanfall nå på natta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så ubehagelig. Jeg skriver for å skifte fokus. Jeg hadde og fortsatt har panikkanfall. Er så redd for å dø nå. Redsel, får ikke sove, svett, hjertebank.. vil ikke vekke mannen min over noe så pinlig. Har hatt stress over lang tid. Bestilt time hos legen nå. Og tenk om det er noe annet liksom.. skvetter fort. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Hjelper ikke å puste de teite pusteteknikker 

Anonymkode: a2b7b...7b2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Det er så ekkelt! Sannsynligvis ikke farlig! Pinlig er det nå ikke, da. Hvis partneren din er støttende, vil han helt sikkert at du vekker ham om det hjelper deg. 💚

Håper du snart får det bedre. 

Anonymkode: 3d14a...441

AnonymBruker
Skrevet

Håper det går over snart så du får sove.❤️

Anonymkode: 722fa...737

AnonymBruker
Skrevet

Panikkanfall er noe av det verste jeg har opplevd, så jeg føler sterkt med deg..! Det er helt forferdelig mens det står på - men det går heldigvis over etter en stund ❤️ Kroppen klarer rett og slett ikke være i den tilstanden over lang tid. For meg hjalp pusteteknikker litt. (Puste inn i fire sek, holde pusten 4 sek, puste ut 4 sek, holde pusten 4 sek, puste inn 4 sek osv.) Å puste sakte signaliserer til kroppen at det ikke er fare på ferde. Jeg så også på noen selvhjelpsvideoer jeg fant her:

https://vimeo.com/reviews/ed9d0482-22f7-4ac7-916d-486a912c925e/users/53586822/folders/27950593 

Det er ikke pinlig å ha panikkanfall! Det er kroppen din som prøver å fortelle deg noe. Jeg hadde satt pris på å bli vekt om jeg var mannen din. En av fordelene med å ha en livsledsager er å kunne støtte hverandre gjennom vanskelige situasjoner.
Håper du føler deg bedre snart ❤️

Anonymkode: 7d9cf...66b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hjelper ikke å puste de teite pusteteknikker 

Men det hjelper å skrive på KG. Nå kan du sove.

Anonymkode: 07a58...d45

Skrevet

Hvordan går det nå? Forhåpentligvis har det roet seg. :)

Panikkanfall er skikkelig ubehagelig. Jeg har besvimt under et panikkanfall. Trodde jeg døde. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden):

Hvordan går det nå? Forhåpentligvis har det roet seg. :)

Panikkanfall er skikkelig ubehagelig. Jeg har besvimt under et panikkanfall. Trodde jeg døde. 

Litt bedre nå ❤️ men klarer ikke sove, redselen sitter fortsatt i kroppen. Trodde seriøst jeg var døende. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med tiktok? Scrolle litt mens du prøver å roe ned?

Anonymkode: d90a9...b04

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Litt bedre nå ❤️ men klarer ikke sove, redselen sitter fortsatt i kroppen. Trodde seriøst jeg var døende. 

Så bra. Ja panikkanfall kan kjennes ut som at man får et illebefinnende og at man blir å dø av det. 

Håper du klarer å finne roen igjen snart. ❤️

Skrevet

Uansett hvor mange angstanfall man har tror man at et nytt anfall er dråpen som velter alt. Ved angst anfall får man ofte tankespinn og frykt for at anfallet sldri går over og at man blir værende i det, som igjen mater angsten så den stiger. 
å spille på tlf hjelper ofte meg. Puste dypt inn og holde litt og så puste rolig ut. Tenk hardt på noe kjedelig og trygt. Som klesvask eller male lister etc. tenk at det bare er angst og at det vil roe seg igjen. Du er ikke alene da vi er mange som har det likt. 

Anonymkode: 67200...bbe

Skrevet

Vekk mannen din. Det er ikke flaut. Han vil selvsagt skjønne. Mest sannsynlig har han ikke engang jobb i morgen, men selv da hadde det vært OK.

Anonymkode: 045e0...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...