AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Har nettopp hatt besøk av ei dame som driver hund. Kjeften sto ikke et sekund. Pratet på inn og utpust om hund, kennel, oppdrett til det kjedsommelige. Det var ingen stoppknapp. Hun visste alt, kan alt, og vet alt. Slike folk er på kanten til psykiatri tenker jeg. Eller en sekt. Folk som dette må skjerpe seg, det er mange her inne også. Folk skaffer seg hunder av ulike formål, de fleste vil ha en turkompis og et nytt familiemedlem. En firbeint som de gir masse kjærlighet til og koser med. Å ha en flokk hunder i bur med streng disiplin, og utstilling og opptrening er ikke min verden. Anonymkode: e33e2...847
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Da kan man like gjerne bruke billige eksperter. Anonymkode: 2f93e...3d8 6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Hva med billige eksperter? Anonymkode: 61da5...d25 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Du kan bare spørre meg, - jeg har null peiling på hund. Anonymkode: aa61f...cec
Anonymbruker*** Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Jeg synes det er mange flotte folk som kan mye om og brenner for hund. "Norges hundetrener" Maren synes jeg ikke akkurat har den mest ryddige måten å trene på, men hun virker god med folk. Trygg, varm, folkelig og ikke overlegen. Jeg liker også godt podcasten til Lundqvist hundeskole og Susan Garrett. Det er heller ikke alle som driver seriøst med hund som driver med oppstalling i bur/kennel og er mer opptatt av sporten/oppdrettet, selv om det dsv er en del av dem. Og ja, det er også en del av de ensporede, fanatiske bedreviterne som du har vært utsatt for. De er ikke noe særlig å ha på kaffebesøk!
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Jeg kan sikkert fremstått som en bedreviter, selv om jeg som hundetrener, egentlig bare brenner for hund og positivt hundehold. Men, jeg holder tilbake blant folk. Vet jo forskjell på de som kun har hund som kjæledyr, og de som har hund som livsstil. Har lært å holde råd til meg selv, med mindre noen faktisk spør, utrolig vanskelig av og til må jeg innrømme. Anonymkode: 35304...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå