AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Deler oppkjørsel med en del andre og sist vinter greide jeg å skli på glatta med fulle handleposer utenfor hos meg. Jeg hylte i ren refleks før jeg deiset i bakken og varene trillet til alle kanter av parkeringsplassen. Ene naboen kom styrtende ut og hjalp meg noe jeg syntes var utrolig snilt. Hjalp meg opp og sjekket jeg ikke var skadet, fløy rundt for å hente matvarene mine som lå overalt og var bare veldig grei. Etter der hilste jeg alltid på han og slo av en prat. Men etterhvert sa jeg bare hei når jeg så han for kjenner han egentlkg ikke. Så siste året har han begynt å ape etter faller mitt. Hyler som jeg gjorde og later som han faller, og så gliser etter det og blunker til meg. Dette skjer etter jeg har sagt raskt hei til han når han ser meg. Hver gang. Jeg lo litt i starten og ga tommel opp men nå er jeg lei av det. Spesielt flaut når jeg går sammen med andre, de lurer på hva som feiler han. Burde jeg slutte å hilse? Burde jeg hilse og så si at det holder nå, hvis han etterligner fallet mitt igjen? Anonymkode: 83ab3...23a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Mulig han.. falt for deg og ikke er så god på flørting. Anonymkode: 4287c...e7b 3 5
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Åhnei så han er en rating, dette er ekstremt merkelig å gjøre. Tipper det er en slags kontaktsøken der, men at han failer ganske hardt. Innser sikkert ikke selv at det han gjør er jo å gjøre narr. Anonymkode: c5696...fd2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Du bør bare la ham holde på tenker jeg. Dette er kleint for ham. Ikke deg.🤪 Anonymkode: a84e9...99e 1
fullførsetningen Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Haha. Kanskje spørre han hvorfor han (fortsatt) gjør dette? Det må jo slutte å være morsomt etter en stund for han òg, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden «Ja ja. Vi er ferdig med den nå» ville jeg sagt. Og deretter holdt meg til å kun hilse. Ingen smalltalk. Anonymkode: 9ed34...a17
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Ta med kyllingsuppe til ham hvis han er klein. Anonymkode: 49fea...e80 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Deler oppkjørsel med en del andre og sist vinter greide jeg å skli på glatta med fulle handleposer utenfor hos meg. Jeg hylte i ren refleks før jeg deiset i bakken og varene trillet til alle kanter av parkeringsplassen. Ene naboen kom styrtende ut og hjalp meg noe jeg syntes var utrolig snilt. Hjalp meg opp og sjekket jeg ikke var skadet, fløy rundt for å hente matvarene mine som lå overalt og var bare veldig grei. Etter der hilste jeg alltid på han og slo av en prat. Men etterhvert sa jeg bare hei når jeg så han for kjenner han egentlkg ikke. Så siste året har han begynt å ape etter faller mitt. Hyler som jeg gjorde og later som han faller, og så gliser etter det og blunker til meg. Dette skjer etter jeg har sagt raskt hei til han når han ser meg. Hver gang. Jeg lo litt i starten og ga tommel opp men nå er jeg lei av det. Spesielt flaut når jeg går sammen med andre, de lurer på hva som feiler han. Burde jeg slutte å hilse? Burde jeg hilse og så si at det holder nå, hvis han etterligner fallet mitt igjen? Anonymkode: 83ab3...23a hvor gammel er han ?? er han kjekk? Anonymkode: 84d95...48d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Skjer ikke mye i livet hans Anonymkode: 28fd7...7a1
Fionas Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Han tror dette er blitt en intern greie hos dere. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Han tror han er morsom og gjør et dårlig forsøk på å flørte. Anonymkode: a7ae1...952
Beneath the Moon Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Overse han, gir du han ikke oppmerksomhet går han nok lei.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden Ingen "morsom sjel" som har diagnostisert fyren med autisme ennå? Trodde det var obligatorisk for folk med alvorlige fritidsproblemer å klistre autisme på folk kvinneguiden 🙄 Anonymkode: 80845...c92 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå